Europ Assistance Polska we współpracy z Global CFM opracowali dla swoich klientów pakiet usług Global CFM Assistance.
Pomoc przysługuje osobom ubezpieczonym, zarówno kierowcy jak i pasażerom pojazdu, którzy użytkują pojazdy zarządzane przez Global CFM. Ubezpieczeni klienci mogą skorzystać z usług assistance przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zarówno na terenie Polski jak i za granicą.
W zależności od rodzaju zaistniałego zdarzenia osoby ubezpieczone mogą skorzystać z pomocy w zakresie obsługi uszkodzonego pojazdu takiej jak naprawa na miejscu zdarzenia, holowanie lub dostarczenie paliwa, otrzymanie samochodu zastępczego. Beneficjentom programu przysługuje również pomoc medyczna w tym m.in. dostęp do informacji medycznej czy organizacja i pokrycie kosztów wizyty lekarza pierwszego kontaktu. Dodatkowo, w przypadku zdarzenia za granicą, Koordynatorzy Pomocy Europ Assistance, w razie potrzeby, zorganizują pomoc prawną i administracyjną.
Ubezpieczeni mogą również skorzystać z serwisu concierge umożliwiającego organizację wszelakich świadczeń począwszy od rezerwacji i dostarczenia wybranych biletów do kina czy teatru, aż po organizację wypoczynku w wybranym miejscu na świecie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu podpisania umowy z tak renomowaną firmą jak Europ Assistance Polska. Chcąc świadczyć usługi dla naszych Klientów na najwyższym poziomie staramy się współpracować z firmami, które nam ten poziom zapewnią. Europ Assistance Polska niewątpliwie do takich firm należy – mówi Marcin Stolarek, dyrektor zarzadzajacy wynajmem długoterminowym w Global CFM.
Źródło: Europ Assistance Polska