Od 12 grudnia br. Grupa Europ Assistance posługuje się nowym logotypem, który nawiązując do dotychczasowego, jest jednocześnie bardziej dynamiczny, nowoczesny i symboliczny w swojej wymowie. Jego kształt przypomina kulę ziemską, podkreślając tym samym obecność firmy na całym świecie.
Mając na uwadze duże znaczenie komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi, Europ Assistance zmieniła także wizualizację stron internetowych wszystkich swoich firm na świecie. Nowa strona Europ Assistance Polska, dostępna pod adresem www.europ-assistance.pl , jest przejrzysta i przyjazna dla użytkownika, posiada także bogatą zawartość merytoryczną, zwłaszcza w zakresie usług i dedykowanych rozwiązań oferowanych przez firmę.
Światowa premiera naszej nowej wizualizacji to silny akcent podsumowujący rok pełen sukcesów Europ Assistance Polska – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu firmy. – Rok, podczas którego rozwinęliśmy współpracę z naszymi dotychczasowymi partnerami i pozyskaliśmy wielu nowych, którzy obdarzyli nas zaufaniem, powierzając nam spokój i bezpieczeństwo swoich klientów. Będąc liderem na polskim rynku w zakresie assistance domowego oraz umacniając swoją pozycję w tradycyjnych obszarach assistance drogowego i podróżnego, w tym roku znacznie rozszerzyliśmy swoją aktywność dotyczącą assistance medycznego, przydatnego w codziennym życiu. Konsekwentnie pracujemy także nad rozwijaniem i popularyzowaniem w Polsce programów przedłużonej gwarancji na sprzęt RTV, AGD i komputerowy. To bardzo obiecujący rynek, o wielkim potencjale, który znajduje się w tej chwili u progu prawdziwego boomu. My zamierzamy ten potencjał wykorzystać.
Jak twierdzi Mauro Melis, zastępca Dyrektora Generalnego Grupy Europ Assistance, odpowiedzialny m.in. za jej działalność w Europie Środkowo-Wschodniej, świadomość klientów dotycząca usług assistance jest pochodną świadomości ubezpieczeniowej społeczeństwa. Ta zaś w Polsce szybko rośnie. Obserwujemy duży wzrost zainteresowania usługami assistance wśród naszych korporacyjnych partnerów: towarzystw ubezpieczeń, banków, firm z branży motoryzacyjnej – mówi Agata Głodek, PR & Marketing Manager w Europ Assistance Polska. – Co ciekawe, coraz częściej zwracają się do nas także klienci indywidualni, którzy pytają, gdzie mogą znaleźć nasze usługi i jak z nich skorzystać.