PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaEurop Assistance udostępnił live chat na swojej stronie. Wkrótce uruchomi chat bota
EuropAssistance

EuropAssistance

Działalność Grupy Europ Assistance obejmuje szeroko rozumianą pomoc assistance przede wszystkim w czterech dziedzinach: Podróż, Zdrowie, Samochód, Dom i Rodzina. Grupa Europ Assistance powstała w 1963 roku.

Europ Assistance udostępnił live chat na swojej stronie. Wkrótce uruchomi chat bota

Ubezpieczenia 15.03.2018 (09:30) artykuł nadesłany
Ubezpieczenia EuropAssistance

Na stronie www.europ-assistance.pl pojawił się live chat, dzięki któremu możliwe jest skontaktowanie się z działem obsługi. Usługa jest dostępna 24/7.

Obecnie klienci przyzwyczajeni są do szybkiej formy kontaktu za pośrednictwem komunikatorów internetowych czy sms’ów. Coraz częściej również szukają informacji o produktach i usługach w Internecie – chcąc rozwiać swoje wątpliwości i uzyskać szybką odpowiedź. Z myślą o takich klientach, Europ Assistance Polska wprowadziła nową formę kontaktu z klientem – live chat, który umieszczony został na stronie www.europ-assistance.pl. Chat jest rodzajem prostego komunikatora, służącego wymianie informacji między klientami, a konsultantami. Za jego pośrednictwem, klienci mogą zgłosić nową sprawę, zapytać o już istniejącą, czy zasięgnąć informacji na temat produktów.

chat, video
YAY Foto

Nowe rozwiązanie zostało wprowadzone, szczególnie z myślą o klientach przebywających poza UE, gdzie koszty połączeń telefonicznych są bardzo wysokie. Mając dostęp do WiFi w hotelu lub pakiet danych w roamingu, klienci mogą rozmawiać z konsultantami bez dodatkowych kosztów. Oczywiście tę formę kontaktu, będzie można wykorzystać również przebywając w Polsce, jako alternatywę dla połączenia telefonicznego. To rozwiązanie szczególnie sprawdzi się w szczycie sezonu, gdy zgłaszanych spraw jest bardzo dużo. Konsultanci dzięki nowej formie kontaktu, będą mogli rozmawiać z kilkoma klientami jednocześnie, co zdecydowanie przyspieszy realizację usługi.

– Chat jest pierwszym z szeregu rozwiązań, które firma wprowadza w ramach komunikacji z klientem przy pomocy kanałów cyfrowych. W najbliższym czasie będzie miał też swoją premierę Messenger bot, a niedługo później – aplikacja webowa. Ostatni z projektów wprowadzających cykl usprawnień zostanie wdrożony w połowie roku. Wierzymy, że cały pakiet zdecydowanie usprawni obsługę klientów i przyczyni się do odczuwalnej poprawy ich doświadczeń w kontakcie z Centrum Alarmowym. – mówi Piotr Michałek, Menadżer ds. Projektów i Wdrożeń Europ Assistance Polska.

Skorzystanie z chatu jest bardzo proste. Umiejscowiony jest w prawym dolnym rogu strony www.europ-assistance.pl jako ikonka. Po jej kliknięciu wyświetli się okno do wpisania tematu rozmowy oraz danych osobowych (opcjonalnie). Następnie klient od razu może porozmawiać z konsultantem. Usługa dostępna jest 24/7.

Źródło: Europ Assistance Polska

2018-03-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
22.09.2023 (06:51) – informacja prasowa

Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?

Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …

a 0 Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
22.09.2023 (06:49) – informacja prasowa

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC …

a 0 Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?
22.09.2023 (06:47) – informacja prasowa

Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?

1/3 badanych przez Pracuj.pl Polaków wskazuje, że nie są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia. Powód? Brak …

a 0 Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko
22.09.2023 (06:45) – informacja prasowa

Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko

Najnowszy raport Capgemini Research Institute „World Payments Report 2023” dotyczący globalnych płatności, ujawnia, …

a 0 Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu
22.09.2023 (06:41) – informacja prasowa

Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu

Leadenhall Insurance i OVB Allfinanz Polska rozpoczęły współpracę w zakresie ubezpieczeń od utraty dochodu. Doradcy …

a Analizy 0 „Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok
22.09.2023 (06:35) – informacja prasowa

„Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok

Około 3,7 mld złotych – tyle Polacy zdążyli już pożyczyć na zakup mieszkań w ramach programu „Bezpieczny Kredyt …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

i nikt nam nie da 100% gwarancji że coś jest bezpieczne na 100% …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców