PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaEurop Assistance z kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w obsłudze klienta
EuropAssistance

EuropAssistance

Działalność Grupy Europ Assistance obejmuje szeroko rozumianą pomoc assistance przede wszystkim w czterech dziedzinach: Podróż, Zdrowie, Samochód, Dom i Rodzina. Grupa Europ Assistance powstała w 1963 roku.

Europ Assistance z kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w obsłudze klienta

Ubezpieczenia 29.03.2017 (07:07)
EuropAssistance

Europ Assistance Polska stworzyła nowe rozwiązanie technologiczne, które usprawnia proces obsługi klientów, a także poprawia ich doświadczenia. Firma wprowadziła Med Link i Home Link, pozwalający klientom mieć bieżący podgląd do statusu realizacji jego sprawy i kolejnych działań. Rozwiązanie to jest kolejną, obok aplikacji GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację aktualnego położenia pomocy drogowej, innowacją stworzoną z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach klientów.


Pod koniec ubiegłego roku Europ Assistance uruchomiło aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację trasy przejazdu usługodawców, co pozwala na przekazywanie klientowi bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie to usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi. Rozwiązanie zostało wzbogacone również o link, wysyłany do klienta za pomocą SMS, do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie czasu dojazdu pomocy.

Bazując na pozytywnych doświadczeniach rozwiązania technologicznego dla spraw z zakresu assistance samochodowego, firma przygotowała kolejną innowację. Tym razem stworzono aplikację www dla programów z zakresu assistance medycznego i domowego.

Med Link i Home Link są wysyłane do klienta również za pośrednictwem SMS i zawierają link do aplikacji internetowej, gdzie klient ma dostęp do podglądu każdego etapu organizowanej dla niego pomocy. W ten sposób może on uzyskać dokładną informację o zarejestrowanej i realizowanej sprawie oraz szczegółach konkretnej realizacji.

Dużą zaletą aplikacji jest jej interaktywna forma kontaktu klienta z Centrum Alarmowym. Klikając w ikonę „+” klient inicjuje połączenie z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska. Dodatkowo za pomocą aplikacji klient może poinformować Centrum Alarmowe, czy wizyta specjalisty się odbyła. Jeżeli pomoc przebiegła pomyślenie, aplikacja pokaże status zakończenia sprawy, wraz z informacją, że niebawem klient zostanie poproszony o wypełnienie ankiety satysfakcji. W sytuacji, gdy klient zaznaczy brak realizacji wizyty, sprawa przechodzi w tryb obsługi ręcznej, gdzie operator dzwoni do klienta, wyjaśnia okoliczności i kontynuuje sprawę –mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego & IT w Europ Assistance Polska.

Aplikacja została zaprojektowana specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych, tak aby klient w szybki i łatwy sposób mógł sprawdzić status realizacji swojej sprawy.

2017-03-29
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
22.09.2023 (06:51) – informacja prasowa

Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?

Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …

a 0 Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
22.09.2023 (06:49) – informacja prasowa

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC …

a 0 Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?
22.09.2023 (06:47) – informacja prasowa

Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?

1/3 badanych przez Pracuj.pl Polaków wskazuje, że nie są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia. Powód? Brak …

a 0 Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko
22.09.2023 (06:45) – informacja prasowa

Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko

Najnowszy raport Capgemini Research Institute „World Payments Report 2023” dotyczący globalnych płatności, ujawnia, …

a 0 Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu
22.09.2023 (06:41) – informacja prasowa

Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu

Leadenhall Insurance i OVB Allfinanz Polska rozpoczęły współpracę w zakresie ubezpieczeń od utraty dochodu. Doradcy …

a Analizy 0 „Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok
22.09.2023 (06:35) – informacja prasowa

„Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok

Około 3,7 mld złotych – tyle Polacy zdążyli już pożyczyć na zakup mieszkań w ramach programu „Bezpieczny Kredyt …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

Who is who

Magdalena Olejnicka

Magdalena Olejnicka

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy Magdalena Olejnicka…

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk, Rzecznik Prasowy, Kierownik Wydziału Public…

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska Rzecznik Prasowy, Prezes Zarządu Fundacji…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

i nikt nam nie da 100% gwarancji że coś jest bezpieczne na 100% …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców