– W dotychczas funkcjonujących bazach firm to klient musiał szukać wykonawców, którzy chcieliby z nim współpracować. W 48godzin.pl ten mechanizm został odwrócony. Założeniem jest, aby to klient po sprecyzowaniu zapytania czekał na wykonawców zrzeszonych wokół serwisu, którzy chcą zrealizować dla niego takie zadanie – mówi Marcin Smolarek, właściciel 48godzin.pl, pomysłowego projektu, który od kilku dni dostępny jest w sieci – Uważamy, że rynek dojrzewa do sytuacji, kiedy to nie klient zabiega o wykonawcę, lecz usługodawca walczy o nowego klienta.
Serwis www.48godzin.pl kojarzy usługodawców z ich klientami. Łączy w sobie funkcje wyszukiwarki usług, serwisu ogłoszeniowego i platformy e-commerce. W szybkim czasie umożliwia znalezienie wykonawców a firmom zdobycie nowych klientów, którzy właśnie w tym momencie poszukują danych usług.
Założeniem serwisu 48godzin.pl jest wspieranie aktywnej postawy firm i wykonawców poszukujących odbiorców swoich usług. Przedsiębiorstwa zainteresowane pozyskiwaniem nowych klientów mogą otrzymywać informacje o nich za pomocą serwisu 48godzin.pl. Usługa poszukiwania wykonawców jest w pierwszej fazie działalności serwisu całkowicie bezpłatna. Po zakończeniu fazy beta drobne opłaty będą ponosić firmy, które będą chciały pozyskiwać w ten sposób informacje o klientach czekających na ich oferty.