Zadaniem HYPERmedia było dotarcie poprzez kanał internetowy do młodych, aktywnych ludzi w wieku 18-25 lat, którzy doświadczają marki poprzez rozrywkę w towarzystwie. Witryna www.icegloo.pl, to interaktywna wioska polarna, która w zabawny sposób prezentuje zalety nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO.
Strona spełnia dwie funkcje. Przede wszystkim jest źródłem wiedzy o produkcie. W sekcji produktowej Eskimos, który jest również bohaterem reklamy telewizyjnej, wyjaśnia, czym jest xylitol, główny składnik nowych drażetek. Część rozrywkowa zawiera promocyjną grę interaktywną „Wyścig psich zaprzęgów” i multimedialne gadżety.
Ferrero powierzyło HYPERmedia również przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej online.
Witryna produktowa nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO to kolejny projekt HYPERmedia dla Ferrero. W zeszłym roku agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC witryny konkursowej, która była częścią dużej kampanii wizerunkowej tego brandu.