Działania reklamowe miały na celu podkreślenie nowoczesnego wzornictwa nowego aparatu Sony T7, o dotąd niespotykanej grubości 9,8 mm, wyposażonego w wyświetlacz LCD o przekątnej 2,5 cala i 5 milionach pikseli.
FFCreation stworzyła kreacje reklamy internetowej spójne z kampanią prasową, której autorem jest agencja QST. Do projektów statycznych FFCreation dodała swoje pomysły, aby stworzyć dynamiczne animacje optymalnie dostosowane do specyfiki Internetu. Agencja opracowała trzy linie kreacyjne, z wykorzystaniem wizerunku kobiety, mężczyzny pokazujących mały rozmiar aparatu. Zaprezentowane zostały także dwie wersje Cyber-shot T7 w kolorze czarnym oraz srebrnym. Wiodące hasło kreacji to: „Taki mały… taki trendy…”.
Współpraca przy kampanii DSC-T7 poszerzyła się także o stworzenie multimedialnej prezentacji aparatu w technologii Macromedia Flash z wykorzystaniem elementów kampanii i headerów na stronę główną. FFCreation zajęło się dodatkowo wymyśleniem i organizacją konkursu oraz obsługą mailingową.
W internecie, na większości głównych portali, można zobaczyć emitowane obecnie takie kreacje jak billboard, banner, skyscrapper, interstitial. Od strony mediowej kampanię obsługuje Optimum Media OMD.