Zakończył się konkurs Kas Stefczyka pod hasłem „Traf do Kasy”. Był to jeden z elementów internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka „Masz Alternatywę”.
Konkurs odbywał się za pośrednictwem Facebooka z wykorzystaniem mechanizmów rekomendacyjnych. Gra polegała na wytypowaniu na mapie jednego z 500 oddziałów Kas Stefczyka, w którym ukryta została nagroda – gadżet elektroniczny. W ciągu 23 dni trwania konkursu uczestnicy oddali blisko 140 000 strzałów i udzielili ponad 25 000 odpowiedzi na pytania w konkursowym quizie. Wszystkie 400 nagród, wśród których znalazły się pendrive’y, tablety, iPody i konsole PSP, trafiło do zwycięzców z całej Polski.
W czasie trwania konkursu na profilu Kas Stefczyka przybyło prawie 14 000 nowych fanów, w tym 70 procent z grupy docelowej akcji, czyli z przedziału wiekowego 18-35 lat.
Jednocześnie, jak wynika z comiesięcznego raportu Fanpage Trender, dzięki aplikacji konkursowej profil Kas Stefczyka uplasował się w lutym na 1 miejscu w zestawieniu według procentowego przyrostu nowych fanów. Był to wzrost aż o 855 procent. W zestawieniu według liczby zaangażowanych fanów profil Kas zajął 2 miejsce. Ten sam raport wymienia również profil Kas Stefczyka jako lidera w rankingu według interaktywności fanów.
Za działania związane z organizacją i koordynowaniem konkursu odpowiedzialna była agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.
Źródło: SKOK