Laureatami konkursu zostali: Paweł Iżykowski z Warszawy, Renata Gralak z Piotrkowa Kujawskiego oraz Dariusz Urbanowicz z Żar. Nagrody wręczył Piotr Kulikowski, prezes spółki Indykpol S.A., oraz Mariusz Daszczyński, Dyrektor Oddziału PZU Życie S.A. w Gdańsku.
Celem konkursu promującego produkty na grill marki Indykpol było również budowanie relacji wśród partnerów handlowych Indykpolu. „Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaufali naszej marce i wzięli udział w konkursie” – powiedział Piotr Kulikowski. „Cieszę się, że możemy nagrodzić naszych lojalnych partnerów handlowych, gdyż to dzięki Państwa staraniom Indykpol utrzymuje pozycję lidera na rynku wyrobów z indyka w Polsce” – dodał.
„W tym roku sprzedaż produktów grillowych, wspierana konkursem dla detalistów, wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o ponad 33%, co oceniamy jako duży sukces. Konkurs wspierany był równoległym programem dla hurtowników. Nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych wybraliśmy specjalnie dla podkreślenia naszej chęci budowania długofalowych relacji z naszymi partnerami, o których staramy się troszczyć” – podsumował Tomasz Sandomierski, Dyrektor ds. Marketingu w Indykpol S.A.
Dyrektor Mariusz Daszczyński z PZU Życie dodał: „Jestem zadowolony, że właśnie nasze polisy są głównymi nagrodami w konkursie Indykpolu. Czuję się wyjątkowo mogąc przekazać je zwycięzcom. Jestem pewien, że nowoczesne ubezpieczenie Pogodna Jesień, które otrzymają laureaci konkursu, będzie dla nich doskonałą lokatą pozwalającą spokojnie i pewnie patrzeć w przyszłość.”
„Wielki grillowy konkurs SMS-owy” Indykpolu był realizowany od końca kwietnia do 31 sierpnia br. jako pierwszy projekt cross-brandingowy firmy z branży FMCG i firmy ubezpieczeniowej, wykorzystujący do celów promocyjnych narzędzia marketingu mobilnego. W czasie trwania promocji prawie półtora tysiąca pracowników sklepów nadesłało ponad 5 000 SMS-ów. Do finału, który miał miejsce 31 sierpnia, zaproszono 50 uczestników, którzy w trakcie trwania konkursu wysłali największą liczbę SMS-ów. W finale otrzymali oni SMS-em pytanie konkursowe, a ci, którzy najszybciej udzielili na nie prawidłowej odpowiedzi, zostali zwycięzcami.
Informacje o konkursie umieszczono na opakowaniach promowanych wyrobów. Ponadto, szczegóły programu były dostępne na ulotkach i materiałach reklamowych, w magazynie „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl. Materiały BTL przygotowała agencja Adcon. Obsługę programu wykorzystującego narzędzia marketingu mobilnego zapewniła agencja EL2. Projekt w zakresie działań public relations wspiera agencja Media Metropolis.