PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaFinamo Direct – nowa platforma ubezpieczeniowa

Finamo Direct – nowa platforma ubezpieczeniowa

Ubezpieczenia 06.11.2009 (13:01) artykuł nadesłany

Finamo, firma doradztwa finansowego, uruchamia pierwszy holistyczny internetowy portal ubezpieczeniowy. Finamo Direct to kompleksowy portfel ubezpieczeń  począwszy od komunikacyjnych i mieszkaniowych przez turystyczne, zdrowotne po OFE.

Wprowadzenie szerokiej oferty ubezpieczeń jest zgodne ze strategią Finamo, polegającą na kompletnym doradztwie w zarządzaniu finansami osobistymi, które nie jest pełne bez ochrony jaką są  ubezpieczenia. Kanał internetowy jest komplementarny w stosunku do sieci tradycyjnych Centrów Finansowych Finamo. Dzięki temu zwiększamy zasięg naszego działania.

Projekt Finamo Direct został oparty na badaniach potrzeb internautów, według których niska cena, oszczędność czasu i komfort podejmowania decyzji to podstawowe przyczyny korzystanie z kanału internetowego. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie Finamo przygotowało przyjazną dla klienta platformę internetową. Finamo Direct to nie tylko możliwość porównania ubezpieczeń, ale również dobrania optymalnego rozwiązania dla konkretnego klienta, poprzez wbudowany proces doradczy, polegający na odpowiednim systemie pytań i opcji wyboru.

Dzięki  wdrożeniu portalu www.finamodirect.pl Finamo chce pozyskać nowych klientów, którzy są zwolennikami zakupów przez internet. Portal jest skierowany również do osób, które mają małe zaufanie do w pełni wirtualnych instytucji finansowych. Będą one mogły skorzystać z platformy za pośrednictwem doradcy w oddziale Finamo.

Finamo Direct to szeroki portfel ubezpieczeń od komunikacyjnych i mieszkaniowych przez turystyczne, zdrowotne po OFE. W Centrach Finansowych Finamo dostępne są również ubezpieczenia na życie. Jednak ze względu na znaczne skomplikowanie produktu na razie nie będą one oferowane w Internecie.

W kolejnych etapach rozwoju projektu zostanie zwiększona również  liczba ubezpieczycieli dostępnych na platformie. Obecnie na Finamo Direct znajdują cię ubezpieczenia sześciu partnerów, tj.: Uniqua, Hestia, Benefia, Aviva, Aegon, Signal Iduna.
  
Podstawowe kryteria doboru produktów i partnerów do Finamo Direct to atrakcyjność cenowa produktu dla Klienta oraz możliwość dopasowania go do indywidualnych potrzeb poprzez szeroki zakres dodatkowych opcji.

Ważnym atutem Finamo Direct jest również łatwy kontakt z call center.

– Według badań 87% internautów za ważne uważa  łatwy dostęp do call center w momencie napotkania nieprzewidzianych problemów i pytań w procesie nabywania polisy – mówi Małgorzata Maroszek, Project Manager Finamo Direct. – Dlatego na naszej platformie klient ma możliwość zapisania dotychczas wypełnionych danych i skontaktowania się z naszym call center aż na pięć sposobów:  tradycyjnie dzwoniąc, poprzez Skype’a, zostawiając dane na formularzu kontaktowym, czatując, a także poprzez funkcję call me back. Dzięki tej ostatniej opcji klient ma pewność, że oddzwonimy do niego w ciągu 30 sekund na nasz koszt.

Na portalu Finamo Direct znajduje się również sekcja Obszar Klienta, dzięki której można śledzić zakupione polisy, sięgnąć w każdej chwili do ważnych dokumentów, takich jak Ogólne Warunki  Ubezpieczeń czy edytować swoje dane. Osoby, które wysłały aplikację, a nie dokonały płatności mają możliwość dokończenia transakcji w późniejszym terminie przez dostępny w tej sekcji link. Klient może również śledzić status zakupu swojej polisy oraz wykorzystać wcześniej wprowadzone dane przy wybieraniu następnych ubezpieczeń.

Finamo planuje po 6 miesiącach funkcjonowania portalu Finamo Direct osiągnąć 3 procentowy udział w rynku.

– Na efektywność Finamo Direct patrzymy szerzej niż  tylko prosta liczba zawartych polis – wyjaśnia Fedele DiMaggio, Prezes Zarządu Finamo SA. – Jest to dla nas sposób na pozyskanie i dotarcie do nowych  klientów. Ponadto rynek ubezpieczeń direct, chociaż jest jeszcze mały, to szybko się rozwija. Chcemy mieć w nim swój udział.

Funkcjonalności portalu Finamo Direct zostały zaprezentowane na konferencji prasowej, zorganizowanej 5 listopada br. w apartamencie na 22 piętrze Platinum Towers.

Źródło: Finamo

finamo internet ubezpieczenia 2009-11-06
Redakcja PRNews.pl
Tagi: finamo internet ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców