Wiosna w Credit Agricole to nawet do 200 zł premii dla posiadaczy 1 Konta. Bank zachęca młodych do korzystania z bankowości mobilnej i nagradza ich aktywność. Ponadto przygotował kampanię, w której przekonuje klientów młodego pokolenia, że swoje pasje można realizować także zawodowo. Jak to zrobić? Za przykład stawia historie znanych gamerów – Izaka i Stuu.
Badania „Millenialsi – pokolenie Ubera” (Kantar MillwardBrown, 2016) pokazują, że na pytanie „Czy możliwe byłoby życie bez aplikacji mobilnych / platform usługowych?”, 46% Millenialsów odpowiada „Tak, ale co to by było za życie…”. Właśnie dlatego jednym z kluczowych elementów oferty Credit Agricole dla młodych jest bankowość mobilna, bardzo dobrze oceniana przez użytkowników. Bank jednak nie tylko proponuje mobilny dostęp do rachunku, ale także premiuje młodych za aktywne korzystanie z CA24 Mobile.
Do końca czerwca potrwa promocja „Mobilne 1 Konto II” , w której klienci mogą zyskać premię miesięczną w wysokości 20 zł, wypłacaną przez 10 miesięcy. Aby ją otrzymać, wystarczy, że w danym miesiącu:
• zapewnią wpływ na rachunek, na łączną kwotę – min. 500 zł,
• aktywnie będą korzystać z aplikacji CA24 Mobile i wykonają poprzez nią min. 3 przelewy w miesiącu.
Credit Agricole zna potrzeby młodych. Na co dzień posiadacze 1 Konta mogą bez limitu bezpłatnie przelewać środki w bankowości internetowej czy mobilnej, swobodnie płacić i wypłacać pieniądze kartą Visa 1 Konto (z sieci ponad 6000 bankomatów w kraju). Warto wiedzieć, że nie płacą oni za korzystanie z plastiku, jeśli wykonują kartą przynajmniej jedną transakcję w miesiącu na 1 zł. Z kartą tą tańsze będą także zakupy (nawet do 40%) u ponad 10 000 partnerów Klubu Rabatowego.
Dobry produkt to dopiero początek
Wiosna w Credit Agricole, to także kampania dla młodych „Rób to co kochasz. Pracujesz na swoje konto”. Znani gamerzy – Izak i Stuu zachęcają młodych do determinacji w walce o swoje marzenia. Przekonują ich także, że nawet idąc pod prąd, swoją ciężką pracą i pasją, każdy z nas może osiągnąć sukces.
Motywem przewodnim kampanii Credit Agricole jest kariera youtubera, do niedawna traktowana jako zabawa, a która obecnie coraz częściej staje się „zawodem marzeń” dla młodych. W ostatnich latach tzw. gamerzy, czyli osoby zawodowo zajmujące się streamingiem gier, stali się równie popularni jak szafiarki.
Stuu i Izaak, jedni z najpopularniejszych wśród polskich e-sportowców, wystąpili nie tylko w kampanijnych filmach banku, publikowanych w social mediach. Ponadto Izak wraz z innym sławnym gamerem – Rezigiuszem, spotkali się także z fanami na stoisku Credit Agricole podczas tegorocznej międzynarodowej edycji Intel Extreem Masters 2017 (jednej z najpopularniejszych imprez e-sportowych na świecie) w katowickim Spodku, której bank był partnerem.
– Inicjatywy dla młodych, które podejmujemy, nie skupiają się na sprzedaży pojedynczych produktów bankowych czy ubezpieczeń. Zależy nam na ludziach i budowaniu długoterminowych relacji. Chcemy towarzyszyć naszym klientom na każdym etapie życia. Patrzymy ich potrzebami i chcemy dostarczać wymiernych korzyści, dawać wsparcie, nowe doświadczenia, radość i zabawę. – mówi Marcin Jagodziński, dyrektor Departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego.
W marcu odbywa się także 5. edycja eventów skierowanych do studentów największych uczelni w Polsce pod patronatem programu Świeża Krew do pierwszej pracy. Poprzez ten program bank wspiera młodych w początkach ich kariery zawodowej. Podczas Dni Otwartch Kariery młodzi mogą rozwiązać test predyspozycji zawodowych, a wyniki skonsultować z profesjonalnym coachem oraz ekspertem HR. Dzięki temu dowiedzą się, jaki drzemie w nich potencjał oraz czym powinni kierować się podejmując swoje pierwsze zawodowe wyzwania. Strefa Credit Agricole na uczelniach to także miejsce relaksu, z którego mogą korzystać studenci w przerwach między zajęciami.