Kredyt Bank został laureatem Programu Firma Przyjazna Klientowi. Firmy oceniane są przez zewnętrznych konsultantów m.in. w badaniu satysfakcji klientów i Mystery Client.
Kredyt Bank zdecydował się na udział w programie, aby ocenić czy działania, które podejmuje trafiają precyzyjnie w oczekiwania klientów i zapewniają z ich punktu widzenia wysoki standard obsługi.
– O jakość obsługi klienta dbamy zaczynając od właściwego doboru pracowników, poprzez rozwijany intensywnie system szkoleń, indywidualizowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, aż do procesu ciągłej identyfikacji obszarów, które powinniśmy rozwijać i usprawniać. Przyznanie Godła to potwierdzenie, że kroki, które podejmujemy są właściwe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że utrzymywanie takiego poziomu i jego podnoszenie wymaga nieustannej pracy. Zależy nam, aby w tym procesie decydujący głos mieli nasi klienci – powiedziała Joanna Jabłońska – Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością Sprzedaży w Kredyt Banku.
Celem Programu jest m.in. podnoszenie standardów obsługi klienta, prowadzenia polityki handlowej firm i budowanie długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.
Model ewaluacji firmy w Programie Firma Przyjazna Klientowi obejmuje wywiad kwestionariuszowy Customer Care Index©, weryfikowany przez audyt ekspercki, badania Mystery Client oraz badania satysfakcji klientów.
Źródło: Kredyt Bank