Ponad 10 tysięcy osób odwiedziło stoisko Flory pro.activ podczas Światowego Dnia Serca.
25 września w Warszawie w Parku Agrykola i w Krakowie na Rynku Głównym odbywały się festyny z okazji Światowego Dnia Serca.
Flora pro.activ, marka produktów obniżających cholesterol, od wielu lat zaangażowana w popularyzację zdrowego stylu życia i profilaktykę chorób serca, uczestniczyła w obu wydarzeniach jako Partner Główny obchodów.
Olbrzymim zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko Flory pro.activ, w którym każdy mógł poddać się bezpłatnym badaniom diagnostycznym: oznaczyć poziom cholesterolu we krwi, zmierzyć ciśnienie, skontrolować wagę ciała oraz skonsultować się z dyżurującymi w stoisku Flory pro.activ lekarzami. Chętni mogli również samodzielnie sporządzić swój indywidualny plan zdrowia z zaleceniami na najbliższe 4 tygodnie, w tym celu w stoisku zostały zainstalowane stanowiska komputerowe ze specjalnie przygotowanymi programami edukacyjnymi.
Odwiedzający stoisko Flory pro.activ mogli wziąć udział w konkursie, sprawdzającym wiedzę uczestników nt. zdrowego żywienia-na zwycięzców czekały pomocne we wprowadzaniu zaleceń zdrowej diety, sokowirówki. W konkursie prowadzonym równolegle w obu miastach udział wzięło ponad 10 tysięcy osób. Nad dobrą zabawą zwiedzających w Warszawie czuwała grupa mimów, a w Krakowie zespół akrobatyczno-taneczny .
Za koncepcję i realizację uczestnictwa Flory pro.activ w obu festynach z okazji Światowego Dnia Serca odpowiedzialna jest agencja Headlines Brand & Corporate Communication. Agencja Headlines prowadzi kompleksowe działania PR dla marki Flora od dwóch lat.