Rusza pierwsza w historii FM Banku kampania reklamowa. Pod hasłem „Lepszej lokaty nie mogłeś sobie wymarzyć” bank będzie promował 24-miesięczną lokatę ze stałym oprocentowaniem 7% w skali roku.
Początek kampanii przewidziano na 8 marca. Wspiera ona sprzedaż najwyżej oprocentowanej lokaty FM Banku. 24-miesięczna, ze stałym oprocentowaniem 7% w skali roku może być uruchomiona już od kwoty 3.000 złotych. Jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców. Można ją założyć w internecie, za pośrednictwem strony www.fmbank.pl, lub w jednym z 60 oddziałów FM Banku rozlokowanych na terenie całej Polski.
„Jednym z założeń biznesowych, przyświecających tworzeniu FM Banku, było zbudowanie atrakcyjnej oferty depozytowej. Zgodnie z nim, nasze lokaty wyróżniają się na rynku wysokim oprocentowaniem. Oferujemy 6,2% na lokatach założonych na 3, 6 i 12 miesięcy oraz aż 7% w skali roku w przypadku lokat na 24 miesiące” powiedziała Magdalena Dulczewska, pierwszy wiceprezes zarządu FM Banku odpowiedzialna między innymi za marketing i sprzedaż.
W skład oferty depozytowej FM Banku, obok lokat na 3, 6, 12 i 24 miesiące, wchodzi także ta z kapitalizacją dzienną oprocentowana 5,72% w skali roku. Odpowiada to standardowej lokacie z kapitalizacją jednorazową oprocentowanej 7,27% w skali roku (przy okresie 12 miesięcznym i kwocie lokaty 10.000 złotych). Maksymalna wysokość środków finansowych przechowywanych na tej lokacie wynosi 15.000 złotych. Istnieje jednak możliwość założenia nielimitowanej ich liczby.
„Lepszej lokaty nie mogłeś sobie wymarzyć to coś więcej niż hasło reklamowe pierwszej w historii FM Banku kampanii. To przede wszystkim zobowiązanie wobec klientów, że nasza oferta depozytowa będzie odzwierciedlać ich oczekiwania, zawsze plasując się w rynkowej czołówce” – powiedziała Małgorzata Wojtuszko, dyrektor departamentu marketingu FM Banku.
Kampania reklamowa w mediach obejmie czołowe dzienniki i tygodniki oraz portale internetowe (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl czy Money.pl), a także serwisy społecznościowe. Lokaty będą również promowane w wyszukiwarce Google. Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Believe.
W portfolio produktów FM Banku, obok dobrze oprocentowanych lokat, znajdują się także rachunki osobiste i firmowe z oprocentowaniem 3,5% w skali roku oraz prestiżowe karty kredytowe. Wyróżnikiem banku jest oferta kredytowa dedykowana firmom z sektora mikro i małych przedsiębiorstw, które są grupą docelową FM Banku.
Źródło: FM Bank