Wsparcie techniczne dla partnerów i klientów jest kluczowym elementem strategii Funkwerk-EC. Firma ma w Polsce coraz większą liczbę klientów, a to pociąga za sobą konieczność świadczenia rozbudowanego wsparcia technicznego. Dzięki Funkwerk Competence Center partnerzy i klienci firmy zyskają pomoc przy konfiguracji urządzeń oraz możliwość konsultacji problemów technicznych. Wsparcie techniczne dedykowane będzie dla produktów marek: artem, bintec oraz elmeg.
Funkwerk Competence Center ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla resellerów, którym zapewni dostęp do zaplecza umożliwiającego sprawną realizację kontraktów – do zrealizowanych już projektów, wiedzy z zakresu stosowanych technologii oraz specjalistycznych szkoleń technicznych. Szkolenia prowadzone będą przez najlepiej wykwalifikowanych pracowników firmy, a główny nacisk zostanie położony na technologie VoIP, VPN oraz rutingu.
Funkwer-EC jest jednym z głównych europejskich producentów nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych w zakresie Wireless LAN, technologii IP, VPN, Voice over IP i systemów centralkowych PABX.