Galposter – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi w obszarze outsourcingu procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci – zakończyła rebranding zewnętrzny ponad 1000 przedstawicielstw i oddziałów terenowych STU Ergo Hestia.
Nowa odsłona sieci sprzedaży ubezpieczyciela to kolejny ogólnopolski projekt w zakresie zmiany wizerunku korporacyjnego, realizowany przez spółkę Galposter dla firmy z tego sektora.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci STU Ergo Hestia, Galposter – w ramach kontynuacji współpracy z ubezpieczycielem – zapewnia kompleksowe oznakowanie również wszystkim nowo otwieranym placówkom firmy.
Galposter zrealizowała projekt kompleksowej zmiany zewnętrznej wizualnej Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A. . Działania na rzecz towarzystwa ubezpieczeniowego obejmowały pełen pakiet usług – od produkcji po dostawę oraz montaż elementów oznakowania sieci.
W ramach umowy ze STU Ergo Hestia S.A. Galposter z Grupy Outsourcing Experts odpowiedzialny był za:
- zaplanowanie procesu od strony operacyjnej i logistycznej
- zarządzanie projektem
- inwentaryzację sieci
- przygotowanie prototypowych rozwiązań technologicznych nowego oznakowania zgodnie z opracowanymi ogólnymi wytycznymi wizerunkowymi
- przygotowanie i przeprowadzenie procesu pozyskania zgód administracyjnych na poziomie urzędów i właścicieli obiektów
- produkcję nowych elementów oznakowania placówek
- demontaż dotychczasowego oznakowania
- utylizację zdemontowanego systemu oznakowania
- transport i montaż nowego oznakowania sieci
- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
– Współpraca ze STU Ergo Hestia bazowała na formule ‘Galposter mix’, czyli 4P: Planowanie, Projektowanie, Produkcja i logistyka oraz Profesjonalizm. Takie kompleksowe podejście do projektu i rozbudowana struktura terenowa naszej spółki – połączona z wysokimi kwalifikacjami zarządczymi oraz produkcyjnymi – umożliwiła uzyskanie bardzo wysokiej dynamiki montaży. Zwykle wdrożenia na tak ogromną skalę trwają około 2 lat. Nam wspólnie z zespołem klienta, udało się stworzyć nową odsłonę marki w niespełna rok. W najbardziej intensywnych okresach zmienialiśmy wizerunek zewnętrzny nawet w 80 placówkach tygodniowo. Elastyczność i kompleksowość oferty Galposter, dopasowanej do potrzeb klienta sieciowego oraz napiętych harmonogramów to jeden z podstawowych atutów, decydujących o przewadze konkurencyjnej naszej spółki w zakresie outsourcingu procesów identyfikacyjnych i budowy sieci – powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.
Galposter, wraz ze spółką Cursor, współtworzy pion wsparcia sprzedaży i marketingu Grupy Outsourcing Experts. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we flotowych wdrożeniach rebrandingowych dla sektora finansowego. W jej portfolio znajdują się między innymi realizacje projektów na rzecz takich podmiotów, jak: WARTA, Kredyt Bank, PZU, Polbank, AVIVA, Raiffeisen Bank czy AXA Polska. Spółka Galposter realizowała też projekt nowej odsłony marki Ruch SA., w ramach której odpowiedzialna była za doradztwo projektowe i działania związane z odświeżeniem sieci sprzedaży detalicznej jednego z największych dystrybutorów prasy w Polsce.
Źródło: Galposter sp. z o.o.