Wczoraj ING Bank Śląski rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię mediową. W najnowszej reklamie zalety internetowego Konta Direct przedstawia obok Marka Kondrata Garri Kasparow, jeden z najwybitniejszych szachistów na świecie. Kampanii towarzyszy konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”, w którym wygrać można m.in. samochód Honda CR -Z.
„Wejdźmy do internetu” – mówi Marek Kondrat do Garri Kasparowa w spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego. Komunikat ten kierowany jest do osób, które do tej pory jeszcze nie przekonały się do korzyści płynących z korzystania internetu i nie otworzyły konta internetowego. W filmie bohaterowie w sposób symboliczny przechodzą do świata internetu, gdzie obowiązuje zasada zgodna z hasłem kampanii – „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.
Aby zobrazować główną myśl kampanii, ING Bank Śląski przygotował bezpłatny „internetowy kurs debiutów szachowych”. W spocie telewizyjnym zaprasza nas do niego sam prowadzący – Kasparow. Finał kursu znaleźć można w internecie na stronie www.ingbank.pl/konto_internetowe, na której Garri Kasparow oraz Marek Kondrat przedstawiają w żartobliwej formie tajniki partii szachowych – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Kampanię poprzedził prezentowany w internecie od 13.01 br. materiał filmowy, w którym Marek Kondrat i Garri Kasparow w dowcipny sposób zapowiedzieli najnowszą reklamę banku. Od 17.01 br. na największych polskich portalach i serwisach społecznościowych, oprócz banerów reklamowych, pojawiły się również trzy filmy przygotowane specjalnie do tego medium.
Kampanię reklamową wspiera konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”. Klienci, którzy od 10 stycznia do 6 marca br. dokonają zakupów w Programie bankujesz-kupujesz, mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody: samochody Honda CR-Z, netbooki oraz iPady. Szczegóły promocji oraz pełna treść regulaminu są dostępne na stronie internetowej banku.
Równocześnie w 20 wybranych centrach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław) zostaną zorganizowane eventy eksponujące główną wygraną w konkursie.
Garri Kasparow to nie jedyna znana postać, która pojawi się obok Marka Kondrata w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego. Już w lutym zaprezentowany zostanie kolejny spot.
Tytuł kampanii: Wejdź do Internetu/Kasparow
Czas trwania: od 16 stycznia 2011 r.
Narzędzia:
– TV: TVP 1 i 2, Polsat, TVN, stacje tematyczne
– Internet: video streaming i banery na największych polskich portalach m.in. Onet, WP i O2 oraz na serwisach społecznościowych Youtube, nk i Facebook, kierujące do specjalnie przygotowanego serwisu internetowegowww.ingbank.pl/konto_internetowe
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMediaWestern
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i pokreślenie najważniejszych korzyści:
- 0 zł za prowadzenie konta
- 0 zł za przelewy przez Internet
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju
Źródło: ING Bank Śląski