Bank Pocztowy ruszył z nową kampanią telewizyjną. Od 17 lutego br. można zobaczyć w telewizji nowy spot reklamujący Pocztowe Konto Standard. Jest to początek kampanii reklamowej.
„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, założysz teraz bezpłatne konto. Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy” – tak bank komunikuje dostępność swojej oferty w nowej kampanii.
– Postawiliśmy na niestandardowy przekaz, co powinno wyróżnić naszą markę nie tylko na tle komunikacji innych banków, ale również pozostałych uczestników rynku reklamowego – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.
Kampania ma podkreślać dostępność Banku Pocztowego – Bo nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, można skorzystać z naszych usług. Poza siecią własną jesteśmy obecni w niemal 8400 Placówkach Pocztowych. Posiadacze bezpłatnego Pocztowego Konta Standard mogą w nich opłacać rachunki bez prowizji oraz za darmo wpłacać i wypłacać pieniądze ze swojego konta. Skupiamy się na podkreślaniu naszych atutów: prostej bankowości i dostępności przy jednoczesnym braku opłaty za konto – dodaje Ewelina Sadowska-Pilc.
– Jest to początek naszej nowej kampanii. Zależy nam na unikalnej, ale zrozumiałej komunikacji z dodatkową energią i poczuciem humoru. Poza reklamami w TV będziemy obecni na naszych billboardach i w Placówkach Poczty Polskiej – mówi Ewelina Sadowska-Pilc.
Spot reklamujący Pocztowe Konto Standard pojawił się w telewizji w niedzielę, 17 lutego br. Można go obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Emisja potrwa do 10 marca br. Jest to pierwsza z trzech odsłon kampanii.
Telewizyjna kampania Banku Pocztowego jest wzmocniona plakatami na witrynach placówek Poczty Polskiej.
Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty. Pocztowe Konto Standard i Nestor prowadzone są bez opłat. Klient nie ponosi również dodatkowych kosztów np. za opłacanie rachunków na Poczcie, czy dokonywanie przelewów w Placówkach Poczty oraz przez Internet.
Kampanię przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.