To już drugi Finał, podczas którego natężenie ruchu na witrynie internetowej Fundacji monitoruje firma Gemius SA. Dzięki temu możliwe było porównanie wyników niedzielnej oglądalności serwisu z wynikami ubiegłorocznymi.
Przez cały dzień użytkownicy internetu mogli zaglądać na stronę www.wosp.org.pl, aby uzyskać najbardziej aktualne informacje o przebiegu akcji zbierania pieniędzy trwających na terenie całego kraju i poza jego granicami, koncertach i festynach oraz wziąć udział w wielu aukcjach internetowych. Jak pokazują wyniki badania gemiusTraffic, przeciętnie na prześledzenie tego co dzieje się na witrynie każdy odwiedzający ją internauta poświęcił 12 minut i 2 sekundy.
Internauci najchętniej zaglądali do sekcji serwisu poświęconej aukcjom internetowym. Według wyników badania gemiusTraffic, przebieg licytacji śledziło w ciągu dnia 281 774 unikalnych użytkowników. Dużą popularnością cieszyła się także sekcja organizowanego przez fundację „przystanku Woodstock” oraz dział poświęcony informacjom na temat działalności Fundacji.
W dniu 14 Finału Wielkiej Orkiestry na witrynie Fundacji 3,58 proc. wszystkich odwiedzających stronę stanowili użytkownicy, którzy łączyli się z siecią spoza terytorium kraju. Wśród omawianych wizyt przeważały te dokonane z państw europejskich z wyłączeniem Polski (prawie 70 proc.). Wizyty dokonane przez mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki stanowiły ponad 20 proc. ogólnej liczby zagranicznych odwiedzin na stronie. Prawdopodobnie odsłon tych dokonali przedstawiciele Polonii amerykańskiej, którzy jak co rok integrowali się przy organizowaniu kolejnego Finału. Nie zabrakło też użytkowników z tak egzotycznych miejsc jak: Oman, Chile czy Wyspy Kokosowe