PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaGenerali podkreśla rolę agentów w pierwszej globalnej kampanii reklamowej

Generali

Generali podkreśla rolę agentów w pierwszej globalnej kampanii reklamowej

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Ubezpieczenia 17.08.2020 (17:29) informacja prasowa
Ubezpieczenia Generali

Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest „Generali. Zależy nam na Tobie”.

Globalna kampania Generali w centrum uwagi stawia agentów i podkreśla wyjątkową rolę, jaką odgrywają w realizacji strategii firmy „Lifetime Partner”. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. Ponadto w polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

– Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są naszą najlepszą wizytówką. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą naszej firmy. Kampania ta podkreśla fundamentalną rolę – doradcy klienta – jaką odgrywają agenci. W Polsce współpracujemy z ponad 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi. Są uosobieniem idei partnera na całe życie – podkreśla Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska.

W kampanii dominuje kolor marki Generali – kolor czerwony, który symbolizuje wyjątkowe podejście ubezpieczyciela do klientów.

– Czerwony, który jest kolorem życia, energii, emocji i miłości, podkreśla zaangażowanie Generali w budowanie relacji z klientami. Czerwony to również kolor pasji agentów Generali, z jaką dopasowują indywidualne rozwiązania dla klientów, rozumiejąc ich nadzieje i marzenia – wyjaśnia Roger Hodgkiss i dodaje: Czerwony to kolor naszej marki, reprezentuje naszą empatię i człowieczeństwo a także naszą postawę pełną pasji, dynamizmu i proaktywnego działania. To są cechy, których klienci szukają w marce, cechy, które mogą wnieść wartość do życia klientów.

Polska wersja pierwszej globalnej kampanii Generali rozpoczyna się dzisiaj – 17 sierpnia. Reklamy będą emitowane w telewizji i w radiu a w Internecie zostaną wykorzystane formaty statyczne oraz video. Ponadto specjalnie dla agentów zostały przygotowane zestawy materiałów do spersonalizowania kampanii, które mogą wykorzystywać w komunikacji z klientami i w social mediach.

Ogólnoświatowa kampania reklamowa została opracowana we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu, których zadaniem było stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla strategii biznesowej Generali „Partner na całe życie” – „Lifetime Partner”.

Telewizyjny spot reklamowy można obejrzeć  tutaj

Źródło: Generali

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2020-08-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 Wysokie zarobki w e-commerce pomimo pandemii. Czy specjaliści od handlu w internecie prześcigną programistów?
19.01.2021 (17:42) – artykuł nadesłany

Wysokie zarobki w e-commerce pomimo pandemii. Czy specjaliści od handlu w internecie prześcigną programistów?

Boom na profesje związane z usługami internetowymi i IT nie słabnie, choć zwyczajowo to programiści cieszyli się …

0 Bank BNP Paribas partnerem portalu teamrodzina.pl promującego partnerski model rodziny
19.01.2021 (17:17) – informacja prasowa

Bank BNP Paribas partnerem portalu teamrodzina.pl promującego partnerski model rodziny

Bank BNP Paribas kontynuuje współpracę z Fundacją Share the Care stawiającą sobie za cel promowanie partnerskiego …

0 Bank Pekao wycofuje z oferty większość lokat. Zostają jedynie depozyty na 3 i 6 miesięcy
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.01.2021 (17:00)

Bank Pekao wycofuje z oferty większość lokat. Zostają jedynie depozyty na 3 i 6 miesięcy

Pekao poinformował klientów o zmianie w ofercie lokat terminowych. Bank zdecydował się wycofać możliwość otwierania …

0 Potęga sprzedaży na portalach społecznościowych – social selling
19.01.2021 (14:27) – artykuł sponsorowany

Potęga sprzedaży na portalach społecznościowych – social selling

Social selling polega na wykorzystaniu mediów społecznościowych do prowadzenia działalności sprzedażowej czyli …

0 Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.01.2021 (14:21)

Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

Revolut poinformował swoich użytkowników, że od 18 marca nie będzie mógł oferować polskich numerów IBAN. Stwarza to …

0 Mastercard rusza z projektem „Bezcenne babcie”. Nowe technologie ułatwią kontakt seniorów z młodymi
19.01.2021 (14:12) – informacja prasowa

Mastercard rusza z projektem „Bezcenne babcie”. Nowe technologie ułatwią kontakt seniorów z młodymi

Rok 2020 wiele zmienił we wszystkich obszarach ludzkiego życia. Niecodzienna sytuacja zmusiła ludzi do pozostania w …

PRNews.pl

Zobacz również

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

34 proc. konsumentów w okresie od początku…

NBP utworzył departament cyberbezpieczeństwa

NBP utworzył departament cyberbezpieczeństwa

Narodowy Bank Polski rozdzielił departament komunikacji oraz…

Alibaba szykuje konkurencję dla paczkomatów Inpostu w Polsce?

Alibaba szykuje konkurencję dla paczkomatów Inpostu w Polsce?

Zaostrza się konkurencja dla paczkomatów InPostu. Po…

Tak Google i Apple zdominowały płatności mobilne [Wykres dnia]

Tak Google i Apple zdominowały płatności mobilne [Wykres dnia]

Banki od dwóch lat porzucają „własne” schematy…

Sądy frankowe nie powstaną wcześniej niż wiosną

Sądy frankowe nie powstaną wcześniej niż wiosną

Specjalistyczny wydział ds. sporów o kredyty walutowe…

Praca

Starszy specjalista ds. PR

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

xxx:

skanu dowodu nie prześlę dziekuję …

wt, 19 sty 2021 (16:03) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

xxx:

niestety ale przestałem z nich korzystać po żądaniu skanu dowodu. trochę żałuje ale …

wt, 19 sty 2021 (16:03) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

Vito Anstadt:

Jeśli bowiem wzrost cen będzie wyższy, to i zyski z obligacji długoterminowych mogą …

nie, 17 sty 2021 (06:16) • Polacy kupili rządowe obligacje za ponad 28 miliardów

Vito Anstadt:

Nie znam nikogo,kto mialby taki banknot w rece.W Aliorze,PKO BP ,mojej poczcie nikt …

nie, 17 sty 2021 (06:07) • Banknoty o nominale 500 zł dostępne w wybranych bankomatach

Krystian Patyk:

Ja nie czekałem ze złożeniem pozwu… O moje interesy zadbała jedna z kancelarii …

pt, 15 sty 2021 (09:23) • Czy „frankowicze” powinni śpieszyć się z pozwami?

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców