Sollers Consulting wspiera Generali we wdrożeniu najnowszej dostępnej na rynku wersji systemu centralnego INSIS.Celem projektu jest konsolidacja systemów majątkowych Generali poprzez zastąpienie ich nowym systemem centralnym INSIS w wersji 10 oraz scalenie front-endów sprzedażowych.
Sollers Consulting wspierał również budowę nowego procesu sprzedaży ubezpieczeń przez Internet. Szczególnie w zakresie User Experience oraz Responsive Web Design (RWD), zapewniającym użytkownikom wysoką ergonomię i działanie na wszystkich urządzeniach. Projekt prowadzony jest w metodyce Agile (podejściu zwinnym w prowadzeniu projektów), którą Generali chce rozwinąć i wykorzystać jako jeden ze standardów pracy ubezpieczyciela nad projektami z zakresu IT. Sollers Consulting, z uwagi na duże doświadczenie związane z tą metodą, wesprze ubezpieczyciela w jej najlepszym wykorzystaniu.
– To oznaka dużego zaufania, że Generali poprosiło nas o wsparcie tego strategicznego projektu. To dla nas duże wyzwanie, ale jednocześnie jesteśmy pewni, że dzięki doświadczonemu zespołowi oraz metodyce Agile sprawnie uda się wdroży system centralny – mówi Marcin Pluta, partner zarządzający Sollers Consulting.
Implementacja podzielona została na etapy: uruchomienie w kanale sprzedaży bezpośredniej call center oraz poprzez portal internetowy generali.pl. Kolejne kroki to wdrożenie systemu w procesach obsługi produktów z segmentu ubezpieczeń podróżnych oraz mieszkaniowych, a później otwarcie ścieżki agencyjnej.
Jednym z celów wdrożenia systemu INSIS 10 jest poprawa jakości danych, która
z pewnością wspomoże w zautomatyzowaniu procesów i skróci czas wprowadzania zmian w produktach.
– „Wierzymy, że know-how Sollers Consulting w zakresie systemów ubezpieczeniowych ma duże znaczenie dla wdrożenia INSIS w Generali, co szczególnie istotne, gdyż system ten będzie wspierał główne procesy i operacje ubezpieczeń na wszystkich etapach – począwszy od administracji polis, księgowości, zarządzania likwidacją szkód, po zarządzanie relacjami z klientami. Kompetencje Sollers Consulting w połączeniu z naprawdę wyjątkowym zaangażowaniem zespołu Generali, który sprawnie buduje wewnętrzny know-how związany z nowym systemem, są dla mnie gwarantami sukcesu całego projektu” – komentuje Dariusz Jankowski, COO Generali.