PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościGenerali wprowadza nowe "Konto Klienta"

Generali wprowadza nowe "Konto Klienta"

Wiadomości 07.02.2013 (14:42)

W ostatnich dniach stycznia br. Generali wdrożyło nowe rozwiązanie informatyczne w obszarze ubezpieczeń na życie. Tym razem Grupa Generali wprowadza nowy system informacyjno-transakcyjny – Konto Klienta. Budowane od podstaw pod kątem użyteczności, prostoty i łatwości obsługi, nowe Konto Klienta jest już dostępne online, pod adresem konto.generali.pl.

Stworzenie i wdrożenie nowego Konta Klienta jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów Generali, którzy w dobie internetu, smartfonów i tabletów coraz częściej oczekują od swojego ubezpieczyciela nieskomplikowanych narzędzi, pozwalających na szybki dostęp do informacji oraz intuicyjne zarządzanie swoimi polisami.

Klient może więcej

Nowe Konto Klienta to kolejne, po stworzeniu w ubiegłym roku systemu GLAS 3.0 (wewnętrzny system wspierający sprzedaż i obsługę ubezpieczeń na życie), zaawansowane wdrożenie technologiczne, które dzięki szerokiej gamie funkcjonalności oraz włączeniu nowych linii produktowych przyniesie wymierne korzyści klientom firmy.

Poprzednia wersja konta dawała klientom możliwość podglądu i zmian tylko polis o charakterze oszczędnościowym. Obecnie mają oni dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do swoich kont emerytalnych IKE oraz IKZE. W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient – w ramach jednego portalu – mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi oraz mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego.

Nowe Konto Klienta zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych Klientowi do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której może on znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania.

– „Nasze nowe Konto Klienta jest swego rodzaju syntezą najlepszych rozwiązań dostępnych obecnie na rynku. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że mądre wykorzystanie nowych technologii ma dzisiaj kluczowe znaczenie dla poprawy jakości serwisu i wzrostu liczby interakcji z klientem, a co za tym idzie zwiększenia poziomu jego satysfakcji. Sprostanie rosnącym oczekiwaniom naszych klientów, zwłaszcza w dobie postępu technologicznego, jest jednym z ambitnych celów, jakie stawia przed sobą Generali” – powiedział Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.

Nowe podejście

Prace nad stworzeniem innowacyjnego, ale też intuicyjnego rozwiązania wymagały nie tylko umiejętnego wykorzystania nowych technologii, ale także nowego w skali podejścia do procesu. Dlatego też w prace nad Kontem Klienta Generali zaangażowani zostali partnerzy biznesowi firmy – pośrednicy i agenci. Wybrana grupa testowała rozwiązanie przez wiele tygodni, analizując zaproponowane funkcjonalności i przedstawiając swoje rekomendacje. Dzięki testom „friends and family” udało się wprowadzić dodatkowe rozwiązania mające na celu jeszcze większą transparentność dostępnych w portalu danych.

Prosto i nowocześnie

Nowy system poza nowymi funkcjonalnościami został wyposażony w intuicyjne menu oraz nowoczesny wygląd, dzięki którym zarządzanie polisami jest nie tylko bardzo proste, ale także przyjemne. Najważniejsze informacje o swoich polisach klient znajdzie od razu po zalogowaniu, w zakładce „moje umowy”. Z tego poziomu dostępne już będą ogólne informacje na temat produktów, takie jak suma ubezpieczenia czy zakres ochrony. Za pomocą kilku kliknięć Klient może sprawdzić historię wykonanych transakcji, ceny jednostek funduszy. Może także dokonać przeniesienia jednostek lub też zmienić dane osobowe czy uposażonych. Wszystko to z zachowaniem zasady „user friendly”, czyli przy minimalnej liczbie kliknięć.

– „Tradycyjne polisy zazwyczaj lądują w szufladzie i pozostają tam zapomniane do momentu wystąpienia szkody. Liczymy, że nowe Konto Klienta, dzięki wielu funkcjonalnościom dostępnym w przyjaznej i przejrzystej formie sprawi, że nasi Klienci bardziej zainteresują się swoimi polisami, poznają możliwości z ich korzystania i będą regularnie kontrolować swój zakres ubezpieczenia i inwestycje .” – dodał Mariusz Zagajewski.

System „od środka”

System został zbudowany we współpracy z firmą AMG.net, na podstawie wewnętrznych wymagań biznesowych i funkcjonalnych opracowanych przez specjalistów zespołów merytorycznych i IT. Praca nad projektem trwała kilka miesięcy.

– „Odsłona nowego Konta Klienta stanowi mocny, pozytywny akcent zamykający realizację strategii informatycznej Generali na lata 2009 – 2012. Był to jeden z najbardziej kompleksowych i skomplikowanych technologicznie projektów, gdyż wymagał zintegrowania portalu internetowego z wieloma systemami służącymi do obsługi polis. Co istotne – to także pierwszy produkt w historii Generali będący pochodną centralnej bazy klientów.” – mówi Przemysław Pietrzyk, dyrektor Departamentu IT w Grupie Generali.

Już ponad 10% klientów posiadających produkty życiowe Generali zdecydowało się na korzystanie z nowego portalu. W pierwszym miesiącu od uruchomienia nowego Konta Klienta miało ono niemal 1 mln odsłon. Klienci sprawdzają stan swoich polis, dokonują alokacji środków spędzając w serwisie średnio 10 minut.

Nowe Konto Klienta daje możliwość korzystania ze wszystkich jego funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych, z różnych części świata. Według danych Generali, do nowego Portalu Klienci logowali się już z 55 różnych krajów świata. W tej chwili „mobilnych użytkowników” jest ok. 2,5%, ale liczba ta stale rośnie.

Dodatkową wartość stanowi pełna transparentność i intuicyjność systemu. Te cechy sprawiają, że klienci częściej interesują się swoimi polisami, aż 25% z nich w pierwszym miesiącu funkcjonowania systemu korzystała z niego co najmniej 10-krotnie.

Generali

2013-02-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców