Nowa platforma zwiększa bezpieczeństwo i redukuje koszty związane z tworzeniem aplikacji samoobsługowych sterowanych głosem, zwłaszcza w firmach, w których używa się rozwiązań bazujących na VoiceXML.
„Genesys pragnie tworzyć solidne systemy dla programistów, którzy używają platformy głosowej Genesys do budowania coraz doskonalszej obsługi klienta” powiedział Mariusz Cyganek, dyrektor generalny Genesys w Polsce – „Genesys Voice Platform pozwala zminimalizować koszty i ryzyko związane z tworzeniem aplikacji głosowych. To bezpieczne i intuicyjne środowisko programistyczne, które wykorzystuje najnowocześniejsze osiągnięcia technologii w dziedzinie samoobsługi bazującej na rozpoznawaniu mowy.”
Nowy produkt firmy Genesys zawiera wszystkie elementy niezbędne do budowania i testowania aplikacji głosowych, w tym także moduł rozpoznawania mowy, moduł transformujący tekst w mowę, moduły dialogowe oraz narzędzia regulujące firmy ScanSoft. Teraz programiści mogą w szybki i wygodny sposób tworzyć i testować aplikacje oraz badać przebieg ich integracji z innymi systemami obecnymi w firmie, takimi jak oprogramowanie służące do zarządzania projektami i zasobami, relacjami z klientami czy automatyzacją sprzedaży. Środowisko programistyczne Genesys Voice Platform, dzięki swojemu bezpieczeństwu i możliwości kontroli, pozwala na racjonalnie planowanie czasu realizacji projektu.
Platforma głosowa Genesys ma minimalne wymagania sprzętowe. Wystarczające jest standardowo wyposażone stanowisko programistyczne. Oprogramowanie instaluje się krócej niż godzinę. Nie są potrzebne żadne drogie karty telefoniczne czy sprzęt służący do łączenia urządzeń. W ramach platformy dostępna jest pełna gama narzędzi używanych do przetwarzania mowy np. interfejs SIP, moduły przetwarzania tekstu na mowę oraz rozpoznawania mowy. Produkt umożliwia także symulowanie interakcji z klientem na komputerze programisty przed faktycznym zastosowaniem aplikacji. Możliwa jest szczegółowa kontrola połączeń telefonicznych, co pozwala na ich monitorowanie i transfer. Przy budowie platformy zastosowano otwarte standardy bazujące na sieci WWW, dzięki czemu możliwe jest m.in. łatwiejsze łączenie różnych aplikacji i infrastruktur. Struktura platformy głosowej Genesys pozwala na jednolitą integrację wykorzystującą pełny pakiet rozwiązań call center firmy Genesys. Dlatego też przedsiębiorstwa mogą w prosty sposób i w dowolnie wybranej chwili zdecydować się na zwiększenie zakresu obsługi oferowanej klientom poprzez dodanie nowego modułu.
O firmie Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do firmy Alcatel, jest w 100% skoncentrowana na rozwijaniu oprogramowania dla potrzeb contact center. Rozwiązania Genesys z zakresu obsługi klienta są wykorzystywane przez 2000 globalnych korporacji, organizacje rządowe, dostawców usług telekomunikacyjnych w 80 krajach, obsługujących każdego dnia ponad 100 milionów interakcji z klientami. Zaawansowane narzędzia, obsługujące wszystkie kanały komunikacji (telefon, e-mail, sieć www), sprawiają, że konsumenci są szybko łączeni z najlepszym dostępnym źródłem informacji. Genesys oferuje rozwiązania dla działów obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania zamówień, telesprzedaży oraz zarządzania personelem.
Więcej informacji nt. firmy na stronie www.genesyslab.com