Zgodnie z ideą OnetBoksów, czyli ogłoszeń reklamowych emitowanych na stronie wyszukiwarki www.szukaj.onet.pl, reklamodawca trafia z przekazem tylko do tych użytkowników internetu, którzy są bezpośrednio zainteresowani jego produktem lub usługą. Zleceniodawca tego typu reklamy płaci za efekty, czyli tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w jego boks reklamowy.
Obecnie usługa OnetBoksów została poszerzona o jeszcze jedno istotne narzędzie ułatwiające reklamodawcom skuteczniejsze i tańsze dotarcie do potencjalnych klientów – wybór regionów i miast, gdzie będzie wyświetlać się ich reklama. W ramach nowej usługi istnieje opcja ograniczenia wyświetlania boksów np. do całego województwa dolnośląskiego lub do konkretnych miast w tym województwie.
Oferta geolokalizacji w OnetBoksach skierowana jest do firm działających nie tylko na rynku ogólnopolskim, ale przede wszystkim do przedsiębiorców obecnych na rynkach lokalnych, którym zależy na dotarciu do internautów w określonych rejonach/miastach Polski.
W okresie letnim jest to szczególnie ciekawa oferta dla małych i średnich firm, prowadzących działalność turystyczną oraz gospodarstw agroturystycznych – mówi Jacek Makowski, Dyrektor Biura Reklamy – ponieważ mogą bardzo precyzyjnie dotrzeć oraz trafić w potrzeby osób poszukujących możliwości wypoczynku właśnie w ich regionie.