Pion Sprzedaży Klienta Firmowego Getin Banku otrzymał Laur Umiejętności i Kompetencji przyznawany przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach. Bank został nagrodzony za dbałość o potrzeby i oczekiwania klienta firmowego, w tym kompleksową ofertę produktową i atrakcyjne warunki świadczonych usług oraz wsparcie programów skierowanych do przedsiębiorców.
Laur Umiejętności i Kompetencji to nagroda przyznawana menedżerom, firmom, organizacjom i instytucjom, które wprowadzają skuteczne rozwiązania restrukturyzacyjne i torują drogę nowoczesnej gospodarce rynkowej. W tym roku Kapituła Laurów, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele władz wojewódzkich, samorządowych oraz partnerskich izb gospodarczych, nagrodziła Pion Sprzedaży Klienta Firmowego Getin Banku za ofertę produktową oraz działania i rozwiązania stworzone ze szczególną dbałością o klienta firmowego.
W uzasadnieniu do nagrody wskazano również na zaangażowanie Banku w realizację rządowego programu gwarancji de minimis dla firm, wspieranie działań śląskiego samorządu gospodarczego, m.in. poprzez aktywne członkostwo w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach. Bank uczestniczy także merytorycznie w organizacji kolejnych edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Laur Umiejętności i Kompetencji to kolejna po Perłach Polskiej Gospodarki nagroda dla Getin Banku, podkreślająca znaczenie firmy na rynku oraz jej wkład w rozwój gospodarki kraju. Więcej na temat oferty Banku, skierowanej do segmentu małych i średnich firm, korporacji oraz samorządów można znaleźć na stronie www.getinbank.pl/dla-firmy.