Wystartowała ogólnopolska akcja „Czas Polskich Przedsiębiorców”, w ramach której Getin Leasing chce zwrócić uwagę na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w gospodarce i znaczenie w rozwoju kraju. Osią kampanii jest spot promujący polskich przedsiębiorców, dostępny na dedykowanej stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl
Polscy przedsiębiorcy są grupą niedocenianą przez nasze społeczeństwo. Wciąż walczą
z negatywnym wizerunkiem, który wypracował poprzedni ustrój. Getin Leasing chce pokazać, że zamiast powielać stereotypy, warto dostrzec i docenić ich rolę w rozwoju gospodarczym Polski. Przedstawiciele MSP wytwarzają niemal 50% PKB, tworzą nowe miejsca pracy i coraz częściej odnoszą sukcesy poza granicami kraju. Nadszedł czas, aby zacząć głośno o tym mówić – Czas Polskich Przedsiębiorców.
W ramach akcji przygotowano dedykowaną stronę www.czasprzedsiebiorcow.pl, poświęconą polskim przedsiębiorcom. Wszyscy zainteresowani znajdą tam informacje na temat roli i znaczenia MSP w gospodarce. Na stronie zamieszczono także film prezentujący trud codziennej pracy polskich przedsiębiorców. Po jego obejrzeniu automatycznie pojawi się okienko z komunikatem POPIERAM. Osoby, które identyfikują się z treścią spotu, mogą wyrazić swoje poparcie poprzez głosowanie internetowe. Po kliknięciu w przycisk głosowania, pojawi się także opcja udostępnienia filmu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter). Jeśli inicjatywa Getin Leasing otrzyma 30 000 głosów poparcia, jesienią film zostanie wyemitowany w ogólnopolskiej telewizji.
„Leasing to trudny rynek, zdominowany przez zagraniczne korporacje. Tymczasem w ciągu
5 ostatnich lat, startując prawie od zera, Getin Leasing stał się numerem jeden w leasingu pojazdów, pokonując dotychczasowego lidera. Jesteśmy jedyną polską firmą w TOP10 branży. Pragniemy uczynić to osiągnięcie symbolem sukcesu tysięcy polskich przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że dziś możemy stanąć pośród nich i powiedzieć: to jest nasz czas – Czas Polskich Przedsiębiorców” – mówi Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Getin Leasing.
Akcji Czas Polskich Przedsiębiorcówtowarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 30 czerwca br. i będzie obejmować prasę, internet i nośniki outdoorowe. Kreację kampanii przygotowała agencja Neon Shake Advertising, a za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.