PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaGlobal Assistance Polska rozwija travel assistance

Global Assistance Polska rozwija travel assistance

Ubezpieczenia 21.06.2024 (11:22) informacja prasowa
Ubezpieczenia

Global Assistance Polska rośnie w obszarze travel assistance. Planuje też wprowadzenie dodatkowych rozwiązań w zakresie obsługi ubezpieczonych.

W zeszłym roku o 71% wzrosła liczba spraw w zakresie travel assistance obsłużonych przez Global Assistance Polska porównując do 2021 roku. Natomiast w zestawieniu z 2019 rokiem, kiedy asytor wystartował z travel assistance, liczba wszystkich interwencji pomocowych urosła ponad 6-krotnie.

fot. Kindel Media, Pexels

Ten rok zamknie się zapewne jeszcze lepszym bilansem. 1 czerwca Global Assistance Polska przejął ostatnie kontrakty Wienera  dotyczące travel assistance dla klientów korporacyjnych. Od września natomiast asystor obejmie obsługę klientów indywidualnych. Dodatkowo firma będzie też świadczyć pomoc dla obcokrajowców, którzy są klientami ubezpieczyciela.

– Jestem pewna, że Global Assistance Polska zapewni obsługę naszych klientów na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie dobrego produktu, ochrony ubezpieczeniowej, ale również serwis posprzedażowy i likwidacyjny. Wypracowane rozwiązania z Global Assistance Polska pozwolą nam spełnić wymagania i potrzeby naszych klientów, zwłaszcza że asystor przejął obsługę szkód naszych biur podróży i ich klientów tuż przed sezonem wakacyjnym. Dotychczas wypracowane rozwiązania systemowe i proceduralne dla biur podróży to dobry prognostyk na przyszłość – Małgorzat Jakuta, menedżer zespołu ubezpieczeń turystycznych Wiener.

Wyjeżdżających w celach zawodowych Global Assistance Polska najczęściej wspiera w Niemczech, Francji i Holandii. Natomiast w sezonie wakacyjnym najwięcej akcji pomocowych dotyczyło jak do tej pory Chorwacji, Bułgarii, Grecji, Turcji i Egiptu. Klienci mogą liczyć na pomoc w bardzo różnorodnych sytuacjach. Jedna z bardziej spektakularnych interwencji dotyczyła kierowcy TIRa, który po upadku z naczepy wymagał leczenia na Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej w Holandii, a następnie transportu do szpitala w Mołdawii, gdzie mieszkał. Łączna wartość udzielonej pomocy wyniosła ponad 100 tys. złotych. Inny klient złamał kręgosłup w wypadku na motorze w Kanadzie. Wartość udzielonej pomocy na miejscu wyniosła 75 tys. dolarów kanadyjskich.

– W dzisiejszym świecie, gdzie podróże stały się nieodłączną częścią życia zawodowego i prywatnego, ubezpieczenia podróżne i usługi travel assistance zyskują na znaczeniu. Są nieocenionym wsparciem dla wyjeżdżających, zapewniając pomoc w sytuacjach awaryjnych, a także chronią przed ponoszeniem wysokich kosztów pomocy medycznej i okołomedycznej z własnej kieszeni. Od samego początku działalności w naszym zespole stawiamy na rozwój kompetencji związanych z obsługą klienta i zarządzaniem kryzysowym, aby zapewnić najwyższą jakość usług skierowanych do coraz większej liczby odbiorców – mówi Agata Czeszkiewicz, dyrektor Departamentu Strategii i Obsługi Klienta w Global Assistance Polska.

Firma koncentruje się też na zatrudnieniu odpowiednio wykwalifikowanych pracowników i wprowadzeniu skutecznych systemów obsługi, aby zapewnić kompleksową opiekę w zakresie tego typu pomocy bez względu na cel wyjazdu (służbowo czy prywatnie).W skutecznej realizacji usług Global Assistance Polska wspiera też międzynarodowa sieć zakontraktowanych placówek medycznych i lekarzy w odwiedzanym kraju czy kontynencie.

Rozwijając swoje usługi Global Assistance Polska wykorzystuje też nowoczesne narzędzia i technologie, które ułatwiają realizację usługi pomocowej oraz wspierają bieżącą komunikację z klientami. Od lata tego roku klienci będą mogli zgłosić szkodę przez Viber i Whatsapp, a także przez formularze internetowe.

W planach na ten rok jest też uruchomienie travelkowej wersji Modułu Śledzenia Szkody. To bliźniacze rozwiązanie do usługi, która z powodzeniem funkcjonuje przy moto assistance asystora. Dzięki mobilnej aplikacji klient po zgłoszeniu szkody dostanie link, w którym będzie miał dostęp do informacji o szkodzie oraz do chatu z obsługą. Ponadto będzie mógł tą drogą przesłać dodatkowe dokumenty lub zdjęcia, by np. uzyskać refundację za zakup przepisanych leków.

– W Global Assistance Polska wierzymy, że podnoszenie kompetencji jest procesem ciągłym. Dlatego stale rozwijamy nasze umiejętności i procesy. Celem jest jak najlepsze rozumienie potrzeb klienta, zaopiekowanie się nim i jego emocjami w awaryjnej sytuacji w obcym kraju, gdzie barierą może być nieznajomość języka oraz sprawne zarządzenie procesem udzielania pomocy – podkreśla Michał Makarczyk, prezes Global Assistance Polska.

Global Assistance Polska swoje kompetencje w zakresie assistance podróżnego buduje od kwietnia 2019 roku. Program zapewnia wsparcie w czasie podróży klientom lub pracownikom partnerów biznesowych asystora, takich jak: towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, organizatorzy turystyki czy firmy, których pracownicy podróżują biznesowo.  Firma obsługuje grupę VIG w Polsce oraz zewnętrzne towarzystwa ubezpieczeniowe.

Źródło: Global Assistance Polska Sp. z o.o.

2024-06-21
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Who is who

Piotr Rutkowski

Piotr Rutkowski

Zastępca rzecznika prasowego, mBank Piotr Rutkowski jest…

Aleksandra Leszczyńska

Aleksandra Leszczyńska

Dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców