Do głównych zadań Estimage PR należeć będzie tworzenie, wdrażanie i koordynacja wszelkich działań mających na celu pozycjonowanie marki, umacnianie obranego wizerunku firmy oraz jej produktów. Agencja, będzie również odpowiedzialna za prowadzenie aktywnej polityki medialnej na rzecz GM Records.
Zespół Agencji Reklamowej AHA zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej marki GM Records wraz ze strategią mediową oraz jej realizacją w środkach masowego przekazu.
„O wyborze zdecydowała przede wszystkim kreatywność zaprezentowanych koncepcji. Dzięki nim agencja przekonała nas, że misja – „istniejemy by podważać zasady konwencjonalnej komunikacji” – nie jest tylko pustym sloganem, ale faktycznie istniejącą koncepcją, o której już zdążyliśmy się przekonać” – mówi Matylda Nosowska, Specjalista ds. Marketingu GM Records.
GM Records działa nieprzerwanie od 1990 r. Obecnie jest liderem wśród największych, niezależnych firm multimedialnych w kraju. Świadczy profesjonalne usługi w zakresie masteringu, premasteringu i authoringu, tłoczenia płyt DVD i CD oraz zajmuje się masową produkcją wszystkich współczesnych formatów nośników optycznych takich, jak np.: CD-Audio, CD-Rom, CD-Extra, V-CD, Mini CD, Business Card CD, DVD-Video czy DVD-Rom, a także produkcją kaset magnetofonowych.
Gwarantem pełnej legalności oraz najwyższej międzynarodowej jakości produkcji jest współpraca firmy z IFPI (Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego), ZPAV (Związek Producentów Audio-Video), ZAIKS (Związek Artystów i Kompozytorów Scenicznych).