Klienci korzystający z cyfrowej marki Banku Pocztowego – Envelo Banku – na początku przyszłego roku otrzymają dostęp do płatności Google Pay. Bank pracuje też nad cyfrowym marketem.
Bank Pocztowy podał dziś wyniki po pierwszym półroczu 2018 r. W komunikacie prasowym wysłanym po konferencji prasowej znalazł się fragment zapowiadający wdrożenie Google Pay. Dopytałem biuro prasowe o szczegóły. – Pracujemy nad nim i wskazujemy jako jeden z obszarów, którymi zajmować się będziemy jeszcze w 2018 r., ale efektów należy spodziewać się w 2019 roku – powiedział rzecznik Banku Pocztowego Bartosz Trzciński.
Bank rozpoczął ponadto proces cyfryzacji w zakresie procesów sprzedażowo-obsługowych. Na przełomie roku udostępni Market Cyfrowy, w którym umożliwi m.in. zdalną obsługę, całkowicie „bez papieru”. W pierwszej kolejności market będzie pozwalał na zamawianie produktów bankowych, w dalszej perspektywie także ubezpieczeniowych oraz cyfrowych usług Poczty Polskiej.