Kampania oparta będzie na znanej już postaci pani Goździkowej. Kim tak naprawdę jest pani Goździkowa? Może lekarką? Może farmaceutką? A może po prostu sąsiadką udzielającą dobrych rad? Niezależnie od tego kim jest, Goździkowa przypomina: „Na ból głowy – Etopiryna”. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży oraz wzrost świadomości marki Etopiryna. W tym celu zaplanowano unikatową ze względu na swój charakter formę kampanii, która będzie toczyć się w telewizji. Usłyszymy również spoty radiowe, oparte na wykreowanym w kampanii telewizyjnej jinglu.
Kierownikiem Linii Produktowej Działu Leków OTC w Polpharmie jest Jerzy Skopiński. Za kreację kampanii w agencji Just odpowiadają Jacek Jastrząb oraz Dominik Kopczyński, a od strony accounckiej całość nadzoruje Agnieszka Klech. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.