Ruszyła strona www.graniewodkrywanie.pl z interaktywną grą dla klientów Citi Handlowy. Na trzech poziomach – zaawansowany, początkujący i mistrzowski – klienci mogą sprawdzić jak dobrze znają usługi i produkty Citi Handlowy.
Na stronie tworzony jest ranking osób, które wykazały się najlepszą znajomością oferty banku i najszybciej rozwiązały foto zagadkę. W ten sposób bank zachęca do zapoznania się i aktywnego korzystania z bogatej oferty przywilejów dla klientów Citi Handlowy.
„Granie w odkrywanie” to interaktywna zabawa, którą w przyjazny sposób przypominamy naszym klientom o wszystkich korzyściach i przywilejach, jakie wynikają z bankowania z Citi Handlowy, tłumaczy Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.
„Granie w odkrywanie” to interaktywna zabawa, w której głównym zadaniem jest odgadnięcie co znajduje się na fotografii przykrytej puzzlami. Pod każdym puzzlem gracze znajdą krótką wypowiedź jednego z klientów Citi Handlowy, który opowiada o wybranych produktach i usługach banku. Poszczególne części układanki odkrywane są dopiero, gdy gracz poprawnie odpowie, czego dotyczy przedstawiana wypowiedź. Dla przykładu – w jednym z quizów pojawia się wypowiedź klientki o treści: „Podróże to moje drugie życie – w samolocie albo samochodzie spędzam dużo czasu. Z tym pakietem czuję się pewnie, niezależnie od tego, w którą stronę świata się udaję”. Poprawny opis do tej wypowiedzi użytkownicy wybrać mogą spośród pięciu haseł – czy to są płatności zbliżeniowe PayPass? Bezpłatny Program Korzyści z Pożyczką Gotówkową? 800 nowych punktów w Programie Rabatowym? Ubezpieczenie „Pakiet podróżny” czy może Zaproszenia na zamknięte spotkania?
Na stronie tworzony jest ranking graczy, którzy najszybciej odgadną co znajduje się pod puzzlami. Najlepsi gracze to ci, którzy wykazują się nie tylko sprytem, ale także znajomością oferty Citi Handlowy.
Źródło: Citi Handlowy