Nowa promocja KFC pod hasłem „Greckie wakacje” rozpoczęła się 2 sierpnia br. Tym razem menu zostało wzbogacone o specjalności inspirowane lekką kuchnią grecką – Twistera Atikos – znanego już klientom, oraz zupełnie nową Sałatkę Grecką. W 2003 roku promocja Twistera Atikos cieszyła się dużą popularnością i dlatego dania „greckie” powracają do restauracji KFC. Nowa oferta stanowi uzupełnienie dotychczasowego menu. Kierowana jest do klientów ceniących sobie dobry smak, lekkość i świeżość spożywanych posiłków, a także osób lubiących próbować nowych, oryginalnych potraw. Greckie posiłki w KFC to doskonała propozycja kulinarna na upalne letnie dni, bogata w świeże warzywa i dodatki.
Twister Atikos tworzą dwa soczyste kawałki polędwiczek (stripsów) w miękkiej tortilli z dodatkiem świeżej, kruchej sałaty, ogórka oraz sosu tzatziki. Dla zwolenników posiłków lekkostrawnych KFC przygotowało nową Sałatkę Grecką, która składa się z pięciu rodzajów sałaty, sera feta, czarnych oliwek, pomidorów, ogórków, żółtej papryki i czerwonej cebuli. Całość uzupełnia sos vinaigrette z dodatkiem ziół prowansalskich. Sałatka ta inspirowana jest grecką sałatką wiejską z fetą i świeżymi warzywami zwaną przez Greków – Horiatki Salata.
W odpowiedzi na wcześniejsze duże zainteresowanie klientów, Sałatka Grecka zostanie na stałe włączona do menu, zastępując sałatkę Mandarin, która będzie dostępna w restauracjach KFC do momentu wyczerpania zapasów.
Najnowsza oferta promocyjna obejmuje Twistera Atikos w cenie 7,49 zł oraz zestaw Atikos Menu w cenie 11,49 zł. W jego skład wchodzi Twister Atikos, małe frytki oraz 0,4 l Pepsi. Sałatka Grecka będzie dostępna jako samodzielne danie w cenie 8,99 zł bądź w zestawie z dwoma stripsami (soczystymi polędwiczkami) w cenie 12,49 zł.
Sieć restauracji KFC dąży do stałego urozmaicania swojego menu. Taka polityka ma przynieść utrzymanie wzrostu sprzedaży.
Promocja „Greckie wakacje” będzie wsparta kampanią BTL w postaci materiałów POS. Na zewnątrz oraz wewnątrz restauracji pojawią się nowe plakaty, wkładki do menu, placematy, podwieszki pod menuboardy, banery, ulotki i naklejki. Dodatkowo informacje o najnowszej promocji pojawią się w serwisie internetowym KFC.
Koncepcję promocji „Greckie wakacje” opracowała firma Synergy Marketing Partners. Materiały BTL przygotowała agencja reklamowa Red8.
Promocja potrwa 5 tygodni i zakończy się 5 września br.