– Nowe logo nawiązuje do dotychczasowego, ale jednocześnie jest bardziej dynamiczne i nowoczesne, a jego zaokrąglony i „wypukły” kształt symbolizuje naszą obecność na całej kuli ziemskiej – podkreśla Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem www.europ-assistance.pl.
Nowy logotyp i wizualizacja stron internetowych Europ Assistance to jeden z elementów nowej strategii Grupy – programu „Columbus”, którego realizacja została zaplanowana na lata 2004 – 2008.
Celem programu jest podwojenie przychodów i potrojenie zyskowności grupy do roku 2008 oraz umocnienie pozycji Europ Assistance jako światowego lidera w świadczeniu kompleksowych usług assistance. Nowa strategia zakłada między innymi selektywny wzrost grupy na obszarach o wysokim potencjale – poza Europą takich jak m.in. Chiny, Brazylia i Stany Zjednoczone – a także rozwój kompetencji i zakresu świadczeń zarówno w tradycyjnych obszarach assistance samochodowego i podróżnego, jak również w ramach assistance medycznego i usług przydatnych w codziennym życiu (tzw. home & family). W ramach realizacji nowej strategii w ubiegłym roku Grupa Europ Assistance zreorganizowała także swoją strukturę na całym świecie, dopasowując ją do potrzeb nowoczesnej organizacji o globalnym zasięgu.