Środki pozyskane z emisji akcji przeznaczy na działania konsolidacyjne na rynku kosmetycznym, budowę nowoczesnego laboratorium i zakładu produkcyjnego oraz rozwój sprzedaży eksportowej, zwłaszcza w basenie Morza Śródziemnego. W ciągu najbliższych 3 lat Grupa Kolastyna planuje zdobyć 10% rynku kosmetyków pielęgnacyjnych w Polsce.
Prace związane z budową nowej fabryki w Niepołomicach koło Krakowa zostały rozpoczęte już w 2006 roku, a jej uruchomienie nastąpi pod koniec 2008 roku. Nowoczesny obiekt będzie miał powierzchnię ok. 10 tys. mkw i zastąpi dotychczasowy zakład znajdujący się w centrum Krakowa. Szacowana wartość inwestycji to 20 mln zł.
„Skupiamy się na zwiększaniu marż i wchodzeniu na nowe, bardziej dochodowe rynki. Rok 2007 będzie dla nas kolejnym wyzwaniem – chcemy konsekwentnie realizować zapowiadaną strategię rozwijając firmę i inwestując, a w konsekwencji zwiększając wartość spółki. Jestem przekonany, że nasi akcjonariusze będą zadowoleni z wyników naszej działalności, a także przejrzystej i otwartej polityki informacyjnej. Zdecydowanie podtrzymujemy plany ekspansji na rynki basenu Morza Śródziemnego oraz akwizycji” – mówi Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupa Kolastyna SA
W ofercie publicznej spółka oferowała wyłącznie akcje nowej emisji po cenie maksymalnej równej 3,50 zł za akcję. Stopa redukcji podczas zapisów wyniosła 98,28% (dla inwestorów uczestniczących w book buildingu) i 99,14% (dla pozostałych inwestorów).