Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce rusza z wiosenną promocją „Gwarancja najniższej raty”. W ramach akcji, jeżeli klient znajdzie tańszą pożyczkę na rynku, firma zwróci mu różnicę pomiędzy kosztami Providenta, a ofertą konkurencji.
Promocja dotyczy nowej pożyczki tygodniowej zawartej w Providencie z obsługą domową, o dowolnej kwocie i spłacanej w dowolnej liczbie rat. Firma zwróci klientowi różnicę, która będzie wynikała z sumy rat w Providencie oraz sumy rat konkurencyjnej pożyczki. Warunkiem udziału w akcji promocyjnej, jest potwierdzenie otrzymania oferty od innej firmy na taką samą kwotę i taki sam czas trwania pożyczki. Z oferty mogą skorzystać obecni, jak i nowi klienci Providenta.
Działając zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” prezentujemy nową akcję promocyjną, która odpowiada na potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że nasi klienci pożyczają odpowiedzialnie i mają swój plan, a my pożyczając pomagamy go zrealizować – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Promocja „Gwarancja najniższej raty” jest naszym zobowiązaniem wobec klienta, że to u nas otrzyma najtańszą i najbardziej dopasowaną do jego planów ofertę – dodaje.
Promocja trwa od 2 do 29 marca włącznie i dotyczy pożyczki tygodniowej z obsługą domową, bez względu na koszt pożyczki oraz czas jej spłacania. Klient, który chce skorzystać z oferty, jest zobowiązany do zapoznania się regulaminem promocji, znajdującym się na stronie www.provident.pl.
Akcja promocyjna wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.