Rowland będzie m.in. odpowiedzialny za oprawę PR dwóch prestiżowych konferencji z udziałem światowej sławy autorytetów zarządzania, które odbędą się 24 i 25 września: „Przywództwo a trudne decyzje” prowadzonej przez prof. Josepha L. Badaracco oraz „Strategia 2009” z udziałem dr Michaela Raynora.
„Zbudowaliśmy na polskim rynku niezwykle silną pozycję. Coraz większe sukcesy odnosimy w dziedzinie szkoleń i konferencji. Chcielibyśmy wzmocnić dotychczasowe działania komunikacyjne o profesjonalną obsługę PR. Mamy przed sobą kilka ciekawych przedsięwzięć i zależy nam, aby w pełni wykorzystać ich potencjał w kontaktach z naszymi czytelnikami, klientami i partnerami biznesowymi ” – mówi dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Harvard Business Review Polska będzie obsługiwany przez zespół departamentu Corporate & Financial Relations: Kingę Szkutnik, Joannę Milewską, Annę Załuską i Dorotę Rajczakowską.