Headlines Porter Novelli wspiera Program Rozwoju Eksportu, przygotowany przez Bank Zachodni WBK, Bisnode, Google, KUKE S.A. i PwC. Jest to inicjatywa skierowana do polskich przedsiębiorców, mająca na celu ułatwienie ich ekspansji na rynkach zagranicznych. Za realizację projektu po stronie Headlines odpowiadają: Ewelina Janus, Artur Skoneczko, Jakub Karasek oraz Mateusz Zalewski.
Celem Programu Rozwoju Eksportu jest praktyczne wsparcie polskich eksporterów w ich działalności na rynkach zagranicznych. W ramach pierwszej części Programu, w największych polskich miastach zorganizowano cykl 12 konferencji, w których udział wzięło prawie 700 przedstawicieli firm z różnorodnych branż. Podczas tych spotkań, eksperci Banku Zachodniego WBK, Bisnode, Google, KUKE S.A oraz PwC dzielili się swoimi doświadczeniami oraz praktyczną wiedzą, która ma pomóc w odniesieniu biznesowego sukcesu poza granicami Polski.
„Program Rozwoju Eksportu to szansa dla polskich firm, które nie chcą ograniczać swojej działalności jedynie do rodzimego rynku” – mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli. „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać tę inicjatywę. Wierzę, że przyczyni się ona do dalszego zwiększania roli eksportu w gospodarce naszego kraju” –dodaje.
Program Rozwoju Eksportu jest inicjatywą długofalową. Więcej informacji o projekcie znaleźć można na stronie: http://www.bzwbk.pl/ms/rozwoju-eksportu/program-rozwoju-eksportu.html. Przedsiębiorcy mogą również skorzystać z umieszczonej na stronie Bazy Wiedzy, a także sprawdzić aktualności związane z sektorem eksportowym.
Headlines Porter Novelli istnieje na polskim rynku public relations od 1996 roku, a od 2006 działa w globalnej sieci Porter Novelli. Firma jest Członkiem-Założycielem Związku Firm Public Relations (ZFPR), zdobywcą sześciu Złotych Spinaczy, laureatem konkursu IPRA oraz zwycięzcą SABRE Awards. Od wielu lat firma odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii PR dla klientów m.in. z branży finansowej, technologicznej, farmaceutycznej i ochrony zdrowia oraz sektora publicznego. Headlines realizowała również projekty dotyczące wspierania ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw i działań na rzecz promocji Polski i polskiej gospodarki na świecie.
Doświadczenie Headlines w tym zakresie obejmuje m.in. kampanię Ministerstwa Gospodarki „Made in Poland” (2013-2014), Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji (2014), Polsko-Brytyjskie Forum Gospodarcze (2014) i szereg innych projektów realizowanych we współpracy z biznesem i administracją publiczną.
Headlines
