Konsultanci obsługujący infolinię przeprowadzają około 5400 rozmów miesięcznie. Stali użytkownicy dzwonią po kilkadziesiąt razy w miesiącu – rekord padł w lipcu, kiedy jeden z agentów skorzystał z usług infolinii aż 103 razy!
Głównymi problemami rozwiązywanymi przez konsultantów Hestii Kontakt są sprawy wyceny wartości pojazdów (46 proc. rozmów), udzielanie informacji na temat produktów majątkowych (34 proc.) i sprawdzanie szkodowość klientów (7 proc.). Wiele rozmów dotyczy produktów życiowych i programu Pegaz. Sieć wyłączna korzysta z usług infolinii w nieco wyższym stopniu niż multiagencje. 56 proc. połączeń pochodzi od agentów wyłącznych, pozostałe 44 proc. – od multiagentów.
Sprawdź także:
07.01.2025 (17:22)
– informacja prasowa
Zmiany w aplikacji eTerminal od ING
ING wprowadził zmiany w aplikacji eTerminal, które zwiększą wygodę korzystania. Bank uprościł proces rejestracji i …
07.01.2025 (17:18)
– informacja prasowa
Revolut wystartował z globalną kampanią “Banking and Beyond”
Revolut, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, …
07.01.2025 (17:16)
– informacja prasowa
PayEye wprowadza terminale eyepos z weryfikacją wieku
Heron Live Hotel*****, prestiżowy obiekt położony nad malowniczym Jeziorem Rożnowskim, stał się pierwszym hotelem w …
07.01.2025 (10:45)
– informacja prasowa
O 45,4% r/r spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe w grudniu 2024 r.
O 45,4% r/r spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe w grudniu 2024 r. – informuje BIK Indeks Popytu na …
07.01.2025 (10:43)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: Połowa Polaków planuje więcej oszczędzać w 2025 r.
Jak wynika z Barometru Providenta, 47,5 proc. Polaków z wyprzedzeniem planuje większe wydatki na 2025 r. – to …
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …