Zadaniem kampanii jest promocja nowej, unikatowej usługi dla użytkowników urządzeń Hilti: serwisu na całe życie.
MI Polska zajmie się kompleksową obsługą kampanii skierowanej do kluczowych klientów firmy Hilti.
Zadaniem kampanii jest promocja nowej, unikatowej usługi dla użytkowników urządzeń Hilti: serwisu na całe życie.
MI Polska zajmie się kompleksową obsługą kampanii skierowanej do kluczowych klientów firmy Hilti.
Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …
19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …
PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …
Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …
Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …
PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców
