Homest Swiss to pierwszy kompleksowy doradca finansowy w Polsce, który proponuje swoim Klientom zupełnie nowe na polskim rynku rozwiązanie – pośrednictwo kredytowe połączone ze sprzedażą nieruchomości. Do końca tego roku Homest Swiss planuje rozbudowę sieci oddziałów w całej Polsce, dlatego podjął współpracę z agencją reklamową Double Brand, której projekty mają pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki.
Do zadań Double Brand należało opracowanie koncepcji głównego motywu dla pierwszego etapu kampanii reklamowej. Agencja od początku założyła działania mające zwrócić uwagę przede wszystkim na markę Homest Swiss oraz specyfikę jego oferty. Dlatego zespół Double Brand wykorzystał w projektach element graficzny
z logotypu Klienta (domek) oraz kolory firmowe (bordowy i zielony). Key visual podkreśla też wygodę, którą zapewnia Homest Swiss, oferując w jednym miejscu zarówno nieruchomości, jak i kredyty. W rezultacie projekty przekazują koncepcję przyjaznych i przytulnych wnętrz (Homest Swiss i naszego potencjalnego mieszkania), w których – jak głosi hasło kampanii – „Szybko się zadomowisz”. Motyw będzie pojawiać się na różnego rodzaju nośnikach i w materiałach POS – przede wszystkim
w reklamach prasowych, na bannerach internetowych, w katalogu firmowym i na plakatach. Dodatkowo te same kształty, które pojawiły się w projektach graficznych, zostały użyte także w aranżacji placówek Homest Swiss.