Premium Club to program partnerski organizowany wspólnie przez sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK, EMPiK Foto oraz Bank BPH.
Każdy posiadacz karty Premium Club robiąc zakupy u jednego z partnerów otrzymuje punkty, które później może wymienić na nagrody.
Za każde 100zł wydane w sklepie hoopla.pl członek Premium Club otrzyma 20 punktów standardowych. Punkty są doładowywane do kart przez Internet. Hoopla.pl zapowiada że będzie dążyła do przyznawania jak największej ilości punktów bonusowych, co sprawi że oferta sklepu stanie się jeszcze bardziej atrakcyjna.
Mikołaj Wezdecki Kierownik Działu Marketingowego Hoopla.pl sp. z o.o. powiedział:
Do tej pory w Premium Club nie było sklepu z naszej branży przez co producenci RTV/AGD nie mogli reklamować się za pomocą największego programu lojalnościowego w Polsce. Liczymy na współpracę z producentami sprzętu i myślę, że uda nam się wspólnie zorganizować wiele promocji punktowych dla uczestników programu.
Sklep Hoopla.pl zrealizował w ubiegłym roku 202% planu sprzedaży osiągając przychody w wysokości 4,65 mln zł. W roku bieżącym przychody osiągną poziom 25 mln zł. Większościowym udziałowcem Hoopla.pl jest fundusz inwestycyjny MCI Management S.A.