Elektryczna Pomarańcza – elektryzujące doznanie smaku i extra ładunek dobrego humoru w napoju pomarańczowym z nutą smakową Exotic;
Zakazane Jabłko – nieujarzmione poczucie smaku i sekret dobrej zabawy w napoju jabłkowym z nutą smakową Tatanka;
Kusząca Wiśnia – doskonale ukształtowany smak i owoce pełne zmysłowego czaru w napoju wiśniowym z nutą smakową Amaretto;
Rajski Kokos – nieziemska pokusa smaku i zniewalający czar tropików w napoju ananasowo-kokosowym z nutą smakową Pina Colada.
Napoje Hortex Party oferowane są w wyróżniających się na półce metalizowanych kartonach typu Tetra Prisma o pojemności 1 litra z wygodną zakrętką, której kolor odpowiada danemu wariantowi smakowemu „Oszroniony” karton, przypominający bardziej butelkę jest pierwszym na rynku opakowaniem napoju, gdzie zastosowano technologię tzw. metalizy satynowej. Dzięki temu opakowanie zwraca uwagę wysmakowaną grafiką i wyjątkowo sugestywnymi zdjęciami owoców, zaś linia Hortex Party wyznacza nowy trend we wzornictwie opakowań. Rekomendowana cena na półce – 3,20 zł.
Wprowadzeniu sub-marki Party będzie towarzyszyła intensywna kampania TV, liczne promocje konsumenckie i materiały POS.