PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćHSBC PolskaHSBC rozpoczyna pierwszą kampanię wizerunkową w Polsce

HSBC Polska

HSBC rozpoczyna pierwszą kampanię wizerunkową w Polsce

HSBC Polska 15.09.2009 (06:15) artykuł nadesłany
HSBC Polska

W połowie września HSBC Bank Polska rozpoczyna pierwszą kampanię w pełni poświęconą promowaniu marki i jej wartości w Polsce. Kampanie dotychczas realizowane przez HSBC na polskim rynku prezentowały głównie ofertę produktową banku (dla firm oraz zamożnych klientów HSBC Premier).

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki HSBC w Polsce oraz umocnienie wizerunku banku w momencie repozycjonowania jego działalności. Budżet przeznaczony na kampanię plasuje HSBC Bank Polska na czwartym miejscu wśród banków realizujących kampanie wizerunkowe. Ambicją tegorocznej kampanii jest kilkuprocentowy wzrost świadomości marki wśród przedstawicieli docelowych grup klientów.

Komunikacja oparta na wartościach

Najnowsza kampania HSBC będzie różniła się od poprzednich nie tylko charakterem. Tym razem HSBC stawia na komunikację opartą na uniwersalnych wartościach ponadbankowych i ponadfinansowych. „Polska jest kolejnym krajem, w którym Grupa HSBC prowadzi kampanię opartą na komunikowaniu wartości nie związanych z finansami. Zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami, opartych na odpowiedzialności, wiedzy i doświadczeniu. Dlatego właśnie te wartości stanowią rdzeń nowej kampanii wizerunkowej”, mówi Edyta Barmentloo, Dyrektor Marketingu HSBC Bank Polska S.A.. „Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego,
że komunikowane przez nas wartości mogą być rozumiane w różny sposób i budzić różne emocje. Dostrzegamy te różnice i szanujemy je.”, dodaje. Aby uwiarygodnić przekaz emocjonalny, kampania posługuje się również racjonalnymi argumentami, które ukazują kluczową przewagę konkurencyjną HSBC: międzynarodowy zasięg.

Odpowiedzialność

HSBC jest jedną z największych instytucji finansowych na świecie. Oznacza to, że decyzje, które podejmujemy, mają znaczny wpływ na sytuację na lokalnych i globalnym rynku. Zobowiązuje to HSBC do przywiązywania dużej wagi do podejmowania odpowiedzialnych decyzji finansowych. HSBC obsługuje 125 mln klientów na całym świecie, doradzając im przy podejmowaniu właściwych decyzji
w zakresie finansów.

Wiedza

Obecność w 86 krajach umożliwia HSBC dostęp do lokalnej wiedzy finansowej oraz zrozumienie zasad, na jakich funkcjonują rynki w różnych częściach świata. Wiedzę tą HSBC przekazuje wszystkim pracownikom na całym świecie.  Jesteśmy  bankiem lokalnym o ogólnoświatowym zasięgu.

Doświadczenie

Od ponad 140 lat HSBC świadczy usługi bankowe dla milionów klientów. Międzynarodowe doświadczenie pozwala na zrozumienie, w jaki sposób wartość pieniądza jest postrzegana przez mieszkańców różnych krajów i regionów. Dzięki temu HSBC może ułatwić swoim klientom realizację ich celów finansowych, a także kreować nowe rozwiązania bankowe w odpowiedzi na ich potrzeby.

Innowacyjne podejście

Najnowsza kampania wizerunkowa HSBC to jedna z pierwszych na polskim rynku kampanii odwołujących się do emocji realizowanych przez instytucję bankową. Innowacyjne jest również podejście do wyboru zasięgu geograficznego, środków przekazu i powierzchni reklamowej.

Kampania będzie obejmowała duże aglomeracje miejskie, w których skupieni są przedstawiciele grupy docelowej banku. W czterech miastach , w których znajdują się oddziały HSBC Premier i bankowości komercyjnej – Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie – pojawią się reklamy wielkoformatowe. Ich wielkość uwydatni przekaz komunikatu i zwiększy jego czytelność. Szacowana liczba osób, które będą miały okazję obejrzeć reklamę outdoorową wynosi 3 mln osób, w tym ponad milion osób w Warszawie.

Ponadto reklama HSBC po raz pierwszy ukaże się w prasie tygodnikowej: Polityce, Forum, Przekroju, Wprost i Newsweeku. W każdym wydaniu pojawi się od czterech do sześciu powierzchni reklamowych, tworzących merytoryczny ciąg komunikacyjny, co wzmocni intensywność kampanii. Elementy komunikacji wizerunkowej HSBC będzie można zobaczyć również w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Parkiecie, Pulsie Biznesu i Gazecie Prawnej. Nakład prasy, w którym reklama będzie widoczna, obejmie ponad 1 mln egzemplarzy.

Nie tylko klienci zamożni i korporacje

Startująca 14 września kampania stanowi wsparcie dla realizacji odświeżonej strategii banku. Po przeprowadzeniu transakcji sprzedaży portfela wierzytelności w segmencie consumer finance, który nie jest strategicznym obszarem działalności HSBC w Polsce, bank koncentruje się na oferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym i przedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej w przyszłości. Rozwija także ofertę bankowości dla firm, w tym dla mikroprzedsiębiorstw oraz chce umocnić swoją pozycję na rynku usług skarbowych.

Za kampanię odpowiada Departament Marketingu HSBC Bank Polska S.A. we współpracy z agencją reklamową  JWT oraz domem mediowym Mindshare.

Źródło: HSBC Bank Polska

hsbc reklama 2009-09-15
Redakcja PRNews.pl
Tagi: hsbc reklama

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Przemysław Przybylski 

Przemysław Przybylski 

Przemysław Przybylski od 2017 r. pełni funkcję…

Damian Ziąber

Damian Ziąber

Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców