PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćHSBC PolskaHSBC rozpoczyna pierwszą kampanię wizerunkową w Polsce

HSBC Polska

HSBC rozpoczyna pierwszą kampanię wizerunkową w Polsce

HSBC Polska 15.09.2009 (06:15) artykuł nadesłany
HSBC Polska

W połowie września HSBC Bank Polska rozpoczyna pierwszą kampanię w pełni poświęconą promowaniu marki i jej wartości w Polsce. Kampanie dotychczas realizowane przez HSBC na polskim rynku prezentowały głównie ofertę produktową banku (dla firm oraz zamożnych klientów HSBC Premier).

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki HSBC w Polsce oraz umocnienie wizerunku banku w momencie repozycjonowania jego działalności. Budżet przeznaczony na kampanię plasuje HSBC Bank Polska na czwartym miejscu wśród banków realizujących kampanie wizerunkowe. Ambicją tegorocznej kampanii jest kilkuprocentowy wzrost świadomości marki wśród przedstawicieli docelowych grup klientów.

Komunikacja oparta na wartościach

Najnowsza kampania HSBC będzie różniła się od poprzednich nie tylko charakterem. Tym razem HSBC stawia na komunikację opartą na uniwersalnych wartościach ponadbankowych i ponadfinansowych. „Polska jest kolejnym krajem, w którym Grupa HSBC prowadzi kampanię opartą na komunikowaniu wartości nie związanych z finansami. Zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami, opartych na odpowiedzialności, wiedzy i doświadczeniu. Dlatego właśnie te wartości stanowią rdzeń nowej kampanii wizerunkowej”, mówi Edyta Barmentloo, Dyrektor Marketingu HSBC Bank Polska S.A.. „Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego,
że komunikowane przez nas wartości mogą być rozumiane w różny sposób i budzić różne emocje. Dostrzegamy te różnice i szanujemy je.”, dodaje. Aby uwiarygodnić przekaz emocjonalny, kampania posługuje się również racjonalnymi argumentami, które ukazują kluczową przewagę konkurencyjną HSBC: międzynarodowy zasięg.

Odpowiedzialność

HSBC jest jedną z największych instytucji finansowych na świecie. Oznacza to, że decyzje, które podejmujemy, mają znaczny wpływ na sytuację na lokalnych i globalnym rynku. Zobowiązuje to HSBC do przywiązywania dużej wagi do podejmowania odpowiedzialnych decyzji finansowych. HSBC obsługuje 125 mln klientów na całym świecie, doradzając im przy podejmowaniu właściwych decyzji
w zakresie finansów.

Wiedza

Obecność w 86 krajach umożliwia HSBC dostęp do lokalnej wiedzy finansowej oraz zrozumienie zasad, na jakich funkcjonują rynki w różnych częściach świata. Wiedzę tą HSBC przekazuje wszystkim pracownikom na całym świecie.  Jesteśmy  bankiem lokalnym o ogólnoświatowym zasięgu.

Doświadczenie

Od ponad 140 lat HSBC świadczy usługi bankowe dla milionów klientów. Międzynarodowe doświadczenie pozwala na zrozumienie, w jaki sposób wartość pieniądza jest postrzegana przez mieszkańców różnych krajów i regionów. Dzięki temu HSBC może ułatwić swoim klientom realizację ich celów finansowych, a także kreować nowe rozwiązania bankowe w odpowiedzi na ich potrzeby.

Innowacyjne podejście

Najnowsza kampania wizerunkowa HSBC to jedna z pierwszych na polskim rynku kampanii odwołujących się do emocji realizowanych przez instytucję bankową. Innowacyjne jest również podejście do wyboru zasięgu geograficznego, środków przekazu i powierzchni reklamowej.

Kampania będzie obejmowała duże aglomeracje miejskie, w których skupieni są przedstawiciele grupy docelowej banku. W czterech miastach , w których znajdują się oddziały HSBC Premier i bankowości komercyjnej – Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie – pojawią się reklamy wielkoformatowe. Ich wielkość uwydatni przekaz komunikatu i zwiększy jego czytelność. Szacowana liczba osób, które będą miały okazję obejrzeć reklamę outdoorową wynosi 3 mln osób, w tym ponad milion osób w Warszawie.

Ponadto reklama HSBC po raz pierwszy ukaże się w prasie tygodnikowej: Polityce, Forum, Przekroju, Wprost i Newsweeku. W każdym wydaniu pojawi się od czterech do sześciu powierzchni reklamowych, tworzących merytoryczny ciąg komunikacyjny, co wzmocni intensywność kampanii. Elementy komunikacji wizerunkowej HSBC będzie można zobaczyć również w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Parkiecie, Pulsie Biznesu i Gazecie Prawnej. Nakład prasy, w którym reklama będzie widoczna, obejmie ponad 1 mln egzemplarzy.

Nie tylko klienci zamożni i korporacje

Startująca 14 września kampania stanowi wsparcie dla realizacji odświeżonej strategii banku. Po przeprowadzeniu transakcji sprzedaży portfela wierzytelności w segmencie consumer finance, który nie jest strategicznym obszarem działalności HSBC w Polsce, bank koncentruje się na oferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym i przedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej w przyszłości. Rozwija także ofertę bankowości dla firm, w tym dla mikroprzedsiębiorstw oraz chce umocnić swoją pozycję na rynku usług skarbowych.

Za kampanię odpowiada Departament Marketingu HSBC Bank Polska S.A. we współpracy z agencją reklamową  JWT oraz domem mediowym Mindshare.

Źródło: HSBC Bank Polska

hsbc reklama 2009-09-15
Redakcja PRNews.pl
Tagi: hsbc reklama

Sprawdź także:

a 0 Bank Millennium wprowadza zielony kredyt dla firm
07.02.2023 (13:23) – informacja prasowa

Bank Millennium wprowadza zielony kredyt dla firm

Bank Millennium udostępnił firmom kredyt na finansowanie projektów fotowoltaicznych. Kredyt dostępny jest w dwóch …

a Analizy 0 Revolut Money Report: Polacy o inflacji w 2023 roku
07.02.2023 (13:16) – informacja prasowa

Revolut Money Report: Polacy o inflacji w 2023 roku

Revolut zapytał 6 tysięcy osób w 6 krajach, o wpływ inflacji i wysokich cen na ich plany finansowe w 2023 roku. Na …

a Analizy 0 W lutym stopy procentowe najpewniej pozostaną bez zmian
07.02.2023 (11:54) – informacja prasowa

W lutym stopy procentowe najpewniej pozostaną bez zmian

8 lutego 2023 roku poznamy kolejną decyzję RPP na temat poziomu stóp procentowych. Niemal pewne jest, że stawki …

a 0 Bank Pocztowy znosi opłaty za prowadzenie ROR „Konto w Porządku” oraz wycofuje „Konto w Porządku Plus”
07.02.2023 (11:49) – informacja prasowa

Bank Pocztowy znosi opłaty za prowadzenie ROR „Konto w Porządku” oraz wycofuje „Konto w Porządku Plus”

Bank Pocztowy wprowadził zmiany w ofercie kont osobistych - od teraz nowi klienci nie zapłacą za prowadzenie „Konta …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w styczniu 2023 r.
07.02.2023 (10:04) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w styczniu 2023 r.

W styczniu 2023 r. KIR rozliczył w systemie Elixir 180 mln transakcji o łącznej wartości 663,22 mld zł. W systemie …

a 0 ING oferuje wspólnotom mieszkaniowym produkty wspierające zarządzanie ich finansami na promocyjnych warunkach
07.02.2023 (09:54) – informacja prasowa

ING oferuje wspólnotom mieszkaniowym produkty wspierające zarządzanie ich finansami na promocyjnych warunkach

Początek roku to dobry czas na podjęcie ważnych decyzji związanych z planami budżetowymi, przyszłymi inwestycjami, …

PRNews.pl

Zobacz również

Najlepsze lokaty miesięczne w lutym. Najwięcej zarobić mogą nowi klienci

Najlepsze lokaty miesięczne w lutym. Najwięcej zarobić mogą nowi klienci

Osoby, które nie lubią rozstawać się ze…

Banki reagują na hipoteczną katastrofę i kuszą klientów promocjami. Stawki kredytów znów w dół

Banki reagują na hipoteczną katastrofę i kuszą klientów promocjami. Stawki kredytów znów w dół

Mijają kolejne miesiące bez zmian stóp procentowych,…

Banki zaczynają podnosić opłaty. Do zmiany cennika szykuje się nie tylko PKO BP

Banki zaczynają podnosić opłaty. Do zmiany cennika szykuje się nie tylko PKO BP

W weekend pisaliśmy, że PKO Bank Polski…

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO BP zmienia ofertę kont. Wzrosną opłaty za niektóre usługi

PKO Bank Polski w czerwcu wprowadzi zmiany…

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

Twisto: Nie zamierzamy opuszczać Polski, szykujemy nowe produkty

– Byliśmy zmuszeni do zrewidowania naszej działalności…

Who is who

Wojciech Sury

Wojciech Sury

Dyrektor PR i Rzecznik Prasowy, Grupa Getin…

Arkadiusz Bruliński

Arkadiusz Bruliński

Kierownik Zespołu PR i Nowych Mediów w…

Robert Azembski

Robert Azembski

Członek Zespołu PR w Banku Ochrony Środowiska.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Maciej Kusznierewicz:

Prawdopodobnie dane w przelewie i na wniosku o lokatę się nie zgadzały. Może …

pon, 6 lut 2023 (09:44) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

SPRANTKILL:

Dzisiaj miałem również to samo. Głupim błędem tracą klientów. Pozdrawiam! …

sob, 4 lut 2023 (09:01) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

Erycja:

Dokładnie potwierdzam! Super specjaliści są w tym biurze doradczym, uzyskanie kredytu było banalnie …

czw, 26 sty 2023 (23:00) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

Marek Jactrzyk:

Dokładnie i to jest ich najwiekszy atut poza oczywiscie jakością. …

wt, 24 sty 2023 (14:15) • Zaledwie 17 proc. Polaków twierdzi, że na pewno rozpozna oszusta wyłudzającego dane osobowe

Andrzej Alvare:

z jednej strony to świetny pomysł, bo przestaniemy magazynować stertę makulatury, gdzie na …

wt, 24 sty 2023 (08:19) • Krajowy System e-Faktur wkrótce obowiązkowy dla firm

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców