Agencja HYPERmedia będzie odpowiedzialna za stałą obecność promocyjną w Internecie Obligacji Skarbu Państwa przez cały rok 2005. Strategia zaplanowana przez agencję opiera się na mini witrynach inkludowanych w portalach Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci publikacji linków na serwisach PKO Banku Polskiego. Tym samym wykorzystany zostanie potencjał oferty banku wykreowany w obrębie pasaży.
Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa Finansów dotarła do niemal co drugiego internauty w Polsce, agencja przewiduje roczną oglądalność inkludów OSP na poziomie 360 tys. unikalnych użytkowników.
Już niedługo w Pasażach Finansowych Onet.pl i Wp.pl oraz w Money.pl internauci znajdą specjalne serwisy partnerskie z pełną informacją o ofercie Obligacji Skarbowych.
Jest to kolejny już projekt opracowany przez nowo powstały w HYPERmedia dział strategii e-marketingowych, dedykowany do obsługi koncepcyjnej kluczowych Klientów.