Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku.
Isobar, jak również działające na polskim rynku domy mediowe Carat i Vizeum, czy firma badawcza Synovate, należy do Aegis Media, którego holdingiem jest Aegis Group S.A. Te dwie operacyjne grupy zapewniają klientom szeroką gamę usług; usługi komunikacji medialnej, doradztwo marketingowe i badania rynku. Isobar, który odpowiada za obsługę klientów w zakresie maketingu interaktywnego, w swojej globalnej sieci posiada 53 przedstawicielstwa w 27 krajach i jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci na świecie.
Założona w 1996 roku agencja HYPERmedia jest liderem na polskim rynku interaktywnym i trzykrotnym laureatem tytułu agencji interaktywnej roku przyznawanego przez Polski Przemysł Reklamowy. Oprócz projektowania i tworzenia serwisów www, agencja przeprowadza internetowe kampanie promocyjne, bada i mierzy ich skuteczność, zajmuje się optymalizacją efektywności kampanii reklamowych, a także odpowiada za tworzenie strategii komunikacji. Do jej klientów należą m.in. PKO BP S.A., PTC ERA, Oracle, Philip Morris, Procter&Gamble, Hewlett Pacard, Danone, Maspex. Do tej pory większościowym udziałowcem spółki był Sławomir Stępniewski, który pełni rolę Prezesa HYPERmedia.
Rok 2004 okazał się dla HYPERmedia bardzo korzystny. Obrót agencji w tym okresie osiągnął wartość 8,1 milionów złotych, a dynamika wzrostu sprzedaży produktów i usług w odniesieniu do poprzedniego roku wyniosła 42%, natomiast zysk netto na koniec roku wyniósł 1 561,000 PLN. W drugim półroczu agencja skupiła się na wprowadzeniu systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 i zmianach strukturalnych. W HYPERmedia utworzono dział Planowania Strategicznego i New Business. Agencja wprowadziła także na rynek trzy nowe produkty: WebContactCenter, platformę mailingową e-Sender i unowocześnioną wersję CMS-a, SAM 3.0. Obecnie agencja HYPERmedia pracuje dla prawie 30 stałych klientów.