Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska.
Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.
IAB Polska prezentuje nowe logotypy, które od lutego br. zastąpią dotychczas używaną identyfikację wizualną. Oprócz zmiany trzech logotypów, które były używane do tej pory (IAB Polska, IAB Showcase, IAB konferencje), wprowadzony zostaje również znak graficzny dla grup roboczych IAB Polska, w których działają przedstawiciele firm członkowskich realizując cele statutowe Związku.
„Zmiana identyfikacji graficznej wynika z potrzeby odświeżenia wizerunku IAB Polska jak i dostosowania logotypów do globalnego standardu Interactive Advertising Bureau. Kolejnym etapem rebrandingu IAB Polska będzie udostępnienie nowej strony internetowej, co ma nastąpić jeszcze w pierwszej połowie 2011 roku.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska
Poniżej prezentujemy nowe logotypy IAB Polska (z prawej) oraz ich dotychczasowe wersje (z lewej).
Źródło: IAB Polska