PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaIga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU
PZU

PZU

Grupa Kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Tradycje PZU sięgają 1803 roku, kiedy powstało pierwsze na ziemiach polskich towarzystwo ubezpieczeniowe.

Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Ubezpieczenia 08.04.2021 (13:32) informacja prasowa
Ubezpieczenia PZU

Rusza kampania wizerunkowa PZU – pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka Iga Świątek. Triumfatorka wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć też solidne wsparcie. To nawiązanie do współpracy tenisistki z największym polskim ubezpieczycielem – od lutego 2021 r. PZU jest głównym partnerem Igi Świątek.

Spot do kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela nieprzypadkowo zbiega się z prezentacją nowej strategii grupy PZU na najbliższe cztery lata. Kierunki swoich działań, przełomowe inicjatywy i projekty największa grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej ogłosiła 25 marca.

– W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play. To sprawia, że ufają nam miliony klientów, którzy mogą skupić się na realizowaniu swoich potrzeb mając u boku pewnego i sprawdzonego partnera jakim jest PZU – mówi Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

– PZU to mój strategiczny sponsor i ogromne wsparcie dla mojej pracy jako tenisistki. To partnerstwo daje mi poczucie bezpieczeństwa, które jest nieocenione w tak dynamicznym i wymagającym sporcie, jakim jest tenis, gdy przebywa się w podróży przez większość roku, a kalendarz turniejów czy treningów potrafi się zmieniać z dnia na dzień. Wsparcie PZU pozwala mi skupić się na efektywnej pracy oraz ustabilizowaniu mojej formy i pozycji w seniorskim tourze, w którym gram od tak niedawna – mówi Iga Świątek

Kampania wizerunkowa PZU ruszyła 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Jak podkreśla Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU, adresowana jest do osób, które, tak jak Iga Świątek, mają plan na życie, ciężko pracują by go zrealizować, ale w nieprzewidzianych sytuacjach chcą liczyć na wsparcie solidnego partnera.

– PZU pomaga klientom w każdej sytuacji i zapewnia bezpieczeństwo na wielu poziomach – dba o ich finanse, zdrowie, majątek. Jesteśmy zawsze blisko, gdy klienci nas potrzebują. To szczególnie ważne w tak niepewnych czasach jak obecne – podkreśla Michał Lutostański.

Spoty reklamowe 30- i 45-sekundowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy to dzieło reżysera Dobromiła Sudaka. Za produkcję odpowiedzialny był PAPAYA Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma BIS.

Źródło: PZU

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2021-04-08
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 UNIQA i AXA działają już jako jedna firma pod marką UNIQA
12.04.2021 (18:24) – informacja prasowa

UNIQA i AXA działają już jako jedna firma pod marką UNIQA

Rejestracja w Krajowym Rejestrze Sądowym finalizuje formalny proces połączenia majątkowych i życiowych towarzystw …

a Kariera w finansach 0 Wyższe stanowisko = więcej stresu? Kondycja psychiczna liderów niepokoi
12.04.2021 (18:21) – informacja prasowa

Wyższe stanowisko = więcej stresu? Kondycja psychiczna liderów niepokoi

Jak pokazał raport „Stresodporni”, pandemia szczególnie wpłynęła na kondycję psychiczną osób na kierowniczych …

a 0 Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali
12.04.2021 (18:18) – informacja prasowa

Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali

Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną, dotyczącą połączenia z Generali. Kolejny etap to …

a 0 Mastercard wesprze Polską Organizację Turystyczną w ponownym przyciągnięciu turystów do Polski
12.04.2021 (18:15) – informacja prasowa

Mastercard wesprze Polską Organizację Turystyczną w ponownym przyciągnięciu turystów do Polski

Polska Organizacja Turystyczna (POT) w ramach współpracy z Mastercard otrzymała dostęp do platformy analitycznej …

a 0 Pożyczanie w czasach pandemii. Dane z Wonga
12.04.2021 (13:43) – informacja prasowa

Pożyczanie w czasach pandemii. Dane z Wonga

Jedynie co szósty Polak starał się w ciągu ostatnich 12 miesięcy o pożyczkę lub kredyt – wynika z badań …

a 0 Warta przygotowuje kompleksową automatyzację procesów obsługi klienta
12.04.2021 (13:39) – informacja prasowa

Warta przygotowuje kompleksową automatyzację procesów obsługi klienta

Ma w tym pomóc wdrożony w firmie silnik decyzyjny, łączący w kompleksową całość procesy związane z likwidacją szkód …

PRNews.pl

Zobacz również

Klientów domów maklerskich wciąż przybywa

Klientów domów maklerskich wciąż przybywa

W marcu liczba rachunków maklerskich raportowana przez…

Inwestował w kryptowaluty, oszust wmówił mu, że z zyskiem. Stracił 20 tys. zł

Inwestował w kryptowaluty, oszust wmówił mu, że z zyskiem. Stracił 20 tys. zł

Ponad 20 tys. zł stracił mieszkaniec powiatu…

Udają kupujących i wyłudzają dane. PKO BP ostrzega przez oszustami

Udają kupujących i wyłudzają dane. PKO BP ostrzega przez oszustami

Cyberprzestępcy atakują osoby sprzedające przedmioty przez internet.…

Prezes największego banku w Holandii oskarżony o nielegalny wynajem domu

Prezes największego banku w Holandii oskarżony o nielegalny wynajem domu

Prezes Rabobanku, największego banku w Niderlandach, został…

Prezes NBP: Nie ma powodu dla ujemnego oprocentowania depozytów

Prezes NBP: Nie ma powodu dla ujemnego oprocentowania depozytów

Nawet gdyby pojawiła się ujemna stopa referencyjna…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

jakisktos:

A cóż takiego "wielkiego zrobił ten "wielki" człowiek Kaczyński że go tak gloryfikuja? …

pon, 12 kwi 2021 (12:19) • W listopadzie pojawi się banknot kolekcjonerski „Lech Kaczyński. Warto być Polakiem”

Marta Wuwu:

ja dziękuję bogu że zadzwoniłam do nich. trafiłam na nich w internecie i …

pon, 12 kwi 2021 (08:15) • Ubyło dłużników, wzrosły długi

doris9:

A z czym masz problem? …

sob, 10 kwi 2021 (10:21) • Finansowe YOLO, czyli „zetki” i „igreki” na minusie

doris9:

A foktoring? …

sob, 10 kwi 2021 (10:20) • Finansowe YOLO, czyli „zetki” i „igreki” na minusie

hasler:

Ktoś korzysta jeszcze z tego badziewia ? …

pt, 9 kwi 2021 (18:23) • Kolejna akcja phishingowa z wykorzystaniem marki Poczty Polskiej

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców