3 lipca 2023 r. stanowisko Dyrektora Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Internetowych objął Igor Jakuć. Będzie odpowiedzialny za budowanie silnej pozycji marki Provident na rynku, tworzenie i realizację strategii komunikacji marketingowej, podnoszenie efektywności działań marketingowych, a także planowanie i nadzór nad działaniami w poszczególnych kanałach marketingowych.
Igor Jakuć jest ekspertem i menedżerem z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał przede wszystkim w branży motoryzacyjnej, w takich spółkach jak: Chevrolet, General Motors, czy PSA. Przed dołączeniem do Provident Polska, pełnił funkcję Dyrektora Marki Peugeot w grupie Stellantis, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację i marketing dealerski, zarządzanie doświadczeniem klienta, digitalizację oraz kompleksową ofertę produktową i komercyjną. Jakuć aktywnie tworzył i realizował strategie marketingowe oraz promocyjne, uwzględniając wskaźniki wzrostu dochodowości, konwersji oraz customer journey.
– W tak dynamicznym środowisku biznesowym, tworzenie silnej pozycji marki jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Moim zadaniem jest skutecznie budowanie wizerunku firmy Provident jako odpowiedzialnego i wiarygodnego lidera, który jest blisko klienta i dostarcza mu rozwiązania odpowiadające na jego potrzeby – mówi Igor Jakuć. – Wspólnie z zespołem chcemy rozwijać i wdrażać innowacyjne strategie marketingowe, które wykorzystają pełen potencjał nowoczesnych kanałów i narzędzi. Będziemy śledzić trendy, eksplorować nowe możliwości i dostosowywać nasze działania do zmieniających się preferencji naszych klientów – dodaje.
Igor Jakuć na nowym stanowisku zastąpił Andrzeja Zackiewicza, który stanowisko Dyrektora Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Internetowych zajmował od 2015 roku.
Źródło: Provident Polska