PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRIKEA rozdaje kupony rabatowe

IKEA rozdaje kupony rabatowe

Marketing i PR 10.05.2011 (13:35)

Z początkiem maja rusza dystrybucja wyjątkowego prezentu, który IKEA przygotowała z okazji obchodów 50-lecia owocnej współpracy  z Polską. W ciągu najbliższych trzech tygodni kupon rabatowy o wartości 20 zł oraz broszura zawierająca informacje o rozwoju firmy w Polsce trafią łącznie do 9 milionów gospodarstw domowych zlokalizowanych w odległości do dwóch godzin jazdy samochodem od sklepów IKEA.

Jest to pierwsza w historii firmy akcja dystrybucyjna realizowana w Polsce na tak ogromną skalę, a wykorzystanie kuponów rabatowych na produkty IKEA oznacza prezent dla Polaków o łącznej wartości 180 milionów zł.

Kampania marketingowa

 

Kupon rabatowy oraz broszura dystrybuowane są we wszystkich miastach, w których IKEA posiada obecnie swoje sklepy – w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu – oraz w ich okolicach. Cała akcja jest wspierana kampanią outdoorową oraz kampanią w prasie i mediach elektronicznych. W przypadku kampanii outdoorowej informacja na temat kuponu i broszury oraz historii działalności IKEA w Polsce będzie pojawiać się na nośnikach citylight oraz na bilbordach w regionach dystrybucji przez cały maj. Reklamy prasowe będą się ukazywać w tygodniku „Tele Tydzień” oraz w wydaniach lokalnych prasy codziennej. Prezentują one głównie ofertę IKEA z uwzględnieniem produktów, które można zakupić, realizując kupon rabatowy.

Kampania telewizyjna dotycząca tematyki 50-lecia współpracy IKEA z Polską została podzielona na dwa etapy. Pierwszy rozpoczyna się 4 maja 2011 roku i potrwa przez trzy tygodnie. W wybranych stacjach o zasięgu ogólnopolskim emitowany będzie 60-sekundowy spot reklamowy oraz jego skrócona, 30-sekundowa wersja. Drugi etap obejmie emisję tych samych spotów przez dwa tygodnie od 30 maja 2011 roku. Spot prezentuje historię długoletniego polskiego współpracownika IKEA. Mężczyzna z fascynacją opowiada rodzinie  o firmie, z którą związał się już w latach 60. Historia obejmuje okres od początku współpracy IKEA z Polską, poprzez lata ekspansji światowej, w którą Polscy dostawcy oraz meble produkowane w naszym kraju miały znaczący wkład, aż do czasów obecnych. Pomimo, że opowieść bohatera jest bardzo ciekawa, jego rodzina zdaje się być już znużona słuchaniem jej po raz kolejny, dlatego, by taktownie wybrnąć z kłopotliwej sytuacji, powierza mu niełatwe zadanie, jakim jest usypianie wnuczka. W spocie meble IKEA współgrają doskonale z tradycyjnymi i wiekowymi meblami mieszkańców domu, tworząc przytulną i ciepłą atmosferę.

Kampania radiowa również będzie przebiegała dwufazowo. Przez pierwsze dwa tygodnie maja w lokalnych stacjach radiowych emitowany będzie 30-sekundowy spot z 10-sekundowym tagiem, zachęcający Polaków do zaglądania do skrzynek pocztowych w poszukiwaniu prezentu od IKEA. Drugi spot emitowany będzie przez ostatni tydzień akcji, aby przypomnieć Polakom, że termin ważności kuponu rabatowego upływa 30 czerwca 2011 roku i jeśli do tej pory go nie zrealizowali, mają na to jeszcze szansę. Pomysł reklamy i użyta w niej gra słów nawiązują do hasła kampanii – „Co trzeci mebel sprzedawany w sklepach IKEA na świecie pochodzi z Polski”.

Kampania w mediach elektronicznych promuje i odsyła do strony 50LatRazem.pl, na której prezentowane są fakty ze wspólnej historii IKEA i Polski począwszy od 1961 roku aż do dziś. Na stronie dostępna jest również dłuższa, 80-sekundowa wersja spotu reklamowego, wykorzystywanego w ramach kampanii telewizyjnej. Kampania obejmuje formaty display wyświetlane na najważniejszych portalach internetowych, mailingi oraz działania na profilu IKEA na Facebooku.

Spoty telewizyjne i radiowe zostały przygotowane przez agencję Euro RSCG Warsaw. Za planowanie emisji spotów, a także planowanie i zakup mediów, odpowiada dom mediowy MEC. Reklamy w Internecie przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw oraz agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się natomiast dom mediowy ACR.

Realizacja kuponu rabatowego

 

Każdy posiadacz kuponu może z niego skorzystać bez konieczności spełniania dodatkowych warunków, wystarczy, że przyniesie go ze sobą do wybranego sklepu IKEA w Polsce. Jedynie zakup produktów o wartości do 21 zł wiąże się z koniecznością poniesienia wydatku w wysokości 1 zł ze względu na regulacje prawne. Kupon jest ważny  w okresie od 4 maja do 30 czerwca 2011 roku i może zostać przeznaczony na zakup jednego lub kilku z około 2 500 artykułów IKEA dostępnych w cenie właśnie do 20 zł, albo wykorzystany jako rabat przy większych zakupach. W ramach jego realizacji można zaopatrzyć się np. w energooszczędne świetlówki SPARSAM, poduszkę GRANAT, pled POLARVIDE czy popularny wśród Polaków stolik LACK. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, uruchomiona została dodatkowo specjalna linia telefoniczna, gdzie pod numerem (22) 33 44 554 można uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące broszury i realizacji kuponu. Aby zagwarantować najwyższą jakość, kupon został wydrukowany w Mennicy Polskiej i posiada szereg zabezpieczeń, podobnych do tych stosowanych w polskich banknotach.

IKEA zachęca wszystkich mieszkańców regionów, w których dystrybuowany będzie kupon rabatowy wraz z broszurą, do zaglądania do skrzynek pocztowych już od 4 maja 2011 roku. Dzięki lekturze broszury będą oni mogli bliżej zapoznać się z historią udanego związku firmy  z Polską, a kupon z pewnością będzie miłym i użytecznym prezentem. Ponadto, na czas obowiązywania kuponu, sklepy, centra handlowe i restauracja IKEA przygotowały atrakcyjne promocje. Na przykład, tak bardzo lubiany przez Polaków stolik LACK w wybranych kolorach będzie kosztował jedynie 9,99 zł.

Z okazji obchodów 50-lecia współpracy IKEA z Polską przygotowanych zostało wiele niespodzianek i prezentów. W maju aż 9 milionów gospodarstw domowych otrzyma broszurę oraz kupon rabatowy o wartości 20 zł do realizacji w sklepach IKEA, co stanowi największą akcję dystrybucyjną w historii firmy w Polsce. Również w maju IKEA wprowadzi do sprzedaży nową jubileuszową kolekcję mebli przygotowaną specjalnie dla uczczenia 50. rocznicy niezwykle udanego związku z Polską. O tym, że jest on bardzo owocny świadczy m.in. fakt, że obecnie już co trzeci mebel IKEA pochodzi z Polski. O kolejnych atrakcjach  i niespodziankach klienci będą się dowiadywać przez cały 2011 rok.

Źródło: IKEA

ikea program lojalnościow 2011-05-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ikea program lojalnościow

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców