Do zespołu agencji Ciszewski Financial Communications dołączyła Ilona Grzywińska, która objęła stanowisko Konsultanta ds. PR i Social Media. To kolejny krok Ciszewski Financial Communications w zakresie rozwoju oferty doradztwa i działań komunikacyjnych w social media.
Ilona Grzywińska była do tej pory związana z branżą internetową – pracowała jako PR Manager dla polskiej wersji największego niemieckiego serwisu społecznościowego – StudiVZ oraz dla jednego z pionierów polskiego rynku Web 2.0. serwisu Grono.net. Była również odpowiedzialna za strategie komunikacji w mediach i w Internecie dla pierwszego polskiego serwisu dla kadry menadżerskiej – Managerpoint.pl. Jej pasją są nowe media, Web PR oraz zastosowanie social media w procesie komunikacji korporacyjnej i politycznej.
– Social media odgrywają coraz większą rolę w efektywnej dwustronnej komunikacji firm z klientami i liderami opinii. To naturalny kierunek ewolucji komunikacji między firmami i ich klientami i nie omija to branży finansowej. W Ciszewski Financial Communications kładziemy traktujemy ten trend bardzo poważnie i konsekwentnie rozbudowujemy nasz zespół oraz ofertę. Doświadczenie Ilony w branży internetowej w zasadniczy sposób zwiększa nasze kompetencje w tym obszarze i pozwoli na szybkie przyspieszenie naszego rozwoju – powiedział Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.
Ilona Grzywińska jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W tym roku akademickim rozpoczyna studia doktoranckie w zakresie nowych mediów. W ramach stypendiów zagranicznych studiowała zagadnienia związane z mediami i komunikacją w prestiżowym Institut d’Etudes Politiques de Paris oraz w Northeastern Illinois University w Chicago. Płynnie posługuje się trzema językami obcymi.
W Ciszewski Financial Communications odpowiadać będzie za strategie komunikacji w internecie dla klientów firmy ze szczególnym uwzględnieniem social media.
Źródło: Ciszewski Financial Communications